در بیانیه بسیج اصناف مازندران تاکید شد:

تحقق اقتصاد مقاومتی با حمایت از تولیدات ملی

بسیج اصناف مازندران طی بیانیه ای، اول تیر ماه روز ملی اصناف را به جامعه بزرگ اصناف تبریک گفت و تاکید کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی با حمایت از تولیدات ملی امکان پذیر است.
کد خبر: ۸۶۹۸۴۸۲
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،بسیج اصناف مازندران طی بیانیه ای، اول تیر ماه روز ملی اصناف را به جامعه بزرگ اصناف تبریک گفت.

در این پیام آمده است:تقارن 15 ماه مبارک رمضان و ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام با اول تیرماه، روز ملی اصناف را به عموم اصناف، بازاریان و کسبه محترم استان مازندران و به تعبیر امام خمینی(ره) استوانه های فعال جمهوری اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

در ادامه این پیام با گرامیداشت یاد و خاطره بیش از  500 شهید اصناف استان و نقش ارزشمند اصناف در شکل گیری، پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آمده است:

در سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل، توفیق همگان را در تداوم راه امام و شهدا و اجرای فرامین و منویات مقام معظم رهبری حفظ الله و تعالی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی با حمایت از تولیدات ملی و فروش کالاهای ایرانی برای عزت ملی و گره گشایی از اقتصاد مردم، رونق کسب و کار و اشتغال زایی جوانان خواستاریم./ مازنداصناف

 
انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها