مسئول بسيج دانشجويي جزيره كيش؛

بیانات اخیر رهبری زنگ خطری برای مسئولان / حمایت رسانه های ضدانقلاب نشانگر اشتباهات فاحش مسئولان دانشگاهی است

مسئول بسیج دانشجویی جزیره کیش با اشاره به برخورد نامناسب مسئولان دانشگاه هرمزگان عنوان کرد: حمایت بی چون و چرای شبکه های غربی و ضد انقلاب بویژه بنگاه خبیث سخن پراکنی بریتانیا بیان گر اشتباه فاحش دست اندرکاران این تصمیم دردآور است.
کد خبر: ۸۶۹۸۶۱۵
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، محمدحسین یوسف پور، مسئول بسیج دانشجویی جزیره کیش در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی هرمزپرس با بیان اینکه تخریب و تحقیر جامعه انقلابی هم سویی با عناصر و رسانه های ضد انقلاب است، گفت: برخورد دور از انصاف و غیر قابل باور مسئولان دانشگاه هرمزگان با جوان انقلابی "سید محمد متولی” یکی از اتقافات دردناکی است که جامعه دانشگاهی بویژه بچه های انقلابی استان هرمزگان را آزرده خاطر کرده است.

مسئول بسیج دانشجویی جزیره کیش یادآور شد: افرادی که شرح این اتفاق را می دانند اذعان می کنند که نحوه برخورد مسئولان دانشگاه هرمزگان در چارچوب قانون و قانون مداری نبوده است و اذهان اراتمندان به انقلاب را مشوش کرده اند.

یوسف پور با اشاره به فرمایش رهبری مبنی بر اینکه بنده به جوانان انقلابی ارادت دارم، تصریح کرد: بدون شک بیانات رهبری و موضع گیری های صریح معظم له نشان از حساسیت موضوع داشته و باید زنگ خطری برای مسئولان و دست اندرکاران مخاطب رهبری باشد.

وی افزود: حمایت بی چون و چرای شبکه های غربی و ضد انقلاب بویژه بنگاه خبیث سخن پراکنی بریتانیا خود بیان گر اشتباه فاحش دست اندرکاران این تصمیم دردآور است.

یوسف پور بیان کرد: متاسفانه تخریب ، تحقیر و زمین گیر کردن روحیه انقلابی در جامعه از تفکرات حاکم بر بخشی از بدنه مدیران و مسئولان است و استفاده از وازه هایی امثال دلواپس ، تندرو و … در دورهای گذشته و بویژه دوره حاضر اگر نشان از خیانت آگاهانه نباشد از روی نا آگاهی و کم خردی در حال وقوع می باشد .

مسئول بسیج دانشجویی جزیره کیش ضمن هشدار به تصمیم گیرندگان این پیشامد خاطرنشان کرد: از مسئولان ذی صلاح بویژه دادستان محترم هرمزگان بعنوان مدعی العموم خواهشمندیم پس از ابطال رأی صادره به بررسی علت و برخورد با عناصر پشت پرده تخریب جوانان انقلابی اقدام نمایند و مسئولان بدانند صبر انقلابی تا جائیست که ارزش های دینی ، انقلابی و خطوط قرمز ترسیم شده نظام و بویژه رهبر معظم انقلاب رعایت شود.

ارسال نظرات