امید جهان در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم؛

ما مدیون شهدای مدافع حریم ولایت هستیم/ واقعیت حضور مدافعان حرم را به جامعه منتقل کنیم

خواننده معروف با اشاره به اینکه هیچ کشور دنیا امنیت ایران عزیز را ندارد یادآور شد: ما مدیون خون شهدای مدافع حریم ولایت و مدافع حرم هستیم.
کد خبر: ۸۶۹۹۰۱۲
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،امید جهان عصر امروز در حاشیه دیدار با جانباز و خانواده شهید مدافع حرم آملی شهید رضا حاجی زاده در شهرستان آمل به رشادت های شهدای این مرز و بوم اشاره کرد و گفت: اگر جوانان و ایثارگری های دیروز شهدا، جانبازان و ایثارگران نبود امروز به این امنیت نمی رسیدیم.

وی با بیان اینکه جوانان و طرفداران من باید با تفکر دفاع زندگی کنند خاطر نشان کرد: دشمن همیشه دشمن است، ما باید واقعیت ها را به جامعه منتقل کنیم.

خواننده معروف کشور، این دیدار را تداعی‌گر سال های جنگ و حماسه دلیر مردان هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: وقتی شما از غریبانه شهید شدن شهدای خان طومان برایم گفتین پاهایم سست شد.

وی  با تصریح بر اینکه خدا ریشه سلفی ها و تکفری را از زمین بکند گفت: بعضی مواقع در دنیای فضای مجازی نگاهی می اندازم و قیافه این تکفیری ها وسلفی ها و دشمنان کوردل اسلام را میبینم تا مدت ها حالم بد می شود.

خواننده نسل جوان در ادامه به زمان اجرای خود در خارج از کشور اشاره کرد و گفت: من دوسال در خارج از کشور در تاجیکستان برنامه اجرا می کردم و مادرم بارها ‌می‌گفت "حلالت نمی کنم و طلاهای خود را می‌فروشم وخرج تو می کنم تا به کشور برگردی" و من با اینکه در تاجیکستان پول خوبی بدست می آوردم به کشور برگشتم تا دل مردمان و هم وطنان خود را شاد کنم.

به گزارش سفیر هراز او در پایان با بیان اینکه هیچ کشور دنیا امنیت ایران عزیز را ندارد یاد آور شد: ما مدیون خون شهدای مدافع حریم ولایت و مدافع حرم هستیم  واگر این دلیر مردان در آن طرف مرز های ایران نجنگند باید در کشور خودمان با دشمنان وارد جنگ بشویم.
 
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها