خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

رسانه ها حلقه وصل دولت و مردم/مدافعان برای عزت مردم دفاع می کنند

خبرگزاری بسیج: معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در ضیافت افطاری اهای رسانه استان رسانه ها را رکن مهم جامعه و حلقه وصل و اتحاد مردم و مسئولان خواند.
کد خبر: ۸۶۹۹۰۳۰
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۷


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، سعید شبستری خیابانی نقش رسانه ها را برای مدیریت استان موثر دانست و گفت: رسانه ها باید با انعکاس واقعیت ها و رخدادهای جامعه مسئولان را در خدمت رسانی شایسته به مردم یاری کنند.

وی با اشاره به اینکه اختلاف سلیقه ها نباید موجب دوقطبی شدن جامعه باشد، اظهار داشت: بنا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب باید این اختلاف سلیقه ها منشا حرکت برای رسیدن به اهداف دولت و ملت باشد.

شبستری با انتقاد از برخی رسانه ها در خصوص بزرگ نمایی مشکلات به خصوص در اوضاع کنونی، تاکید کرد: اگر کارخانه ای تعطیل می شود موجب سرافندگی همه ماست و نباید چنین موضوعی موجب موج سواری برخی رسانه ها شود.

وی از رسانه ها خواستار همراهی دولت در خدمت به مردم و همچنین نقد سازنده آن ها شد تا دولت بتواند رفاه و آسایش مطلوبی برای مردم فراهم کتد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی همه مردم و دولت را جزو یک پیکر خواند و تصریح کرد: اگر مدافعان حرم آن سوی مرزها از کشور دفاع می کنند برای همه مردم است.

وی اذعان کرد: اگر امروز برای کشور عزت و آبرویی کسب می شود موجب افتخار همه است و این و آن گروه نیست و چه بسا خطری کشور را تهدید کرد همه بدون شک به دفاع از آن خواهند خواست بنابراین باید همه همدل و متحد موجب عزت و اقتدار کشور باشند و این قطعا نیازمند حضور رسانه هاست.

ساعاتی پیش اهالی رسانه آذربایجان شرقی در مجتمع فرهنگی هنری 29بهمن تبریز میهمان خانه مطبوعات این استان با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و مسئولان بودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار