به مناسبت ماه رمضان برگزار می شود

آیین جزءخوانی قرآن کریم در اصلاندوز

همزمان با ماه رمضان مراسم جزءخوانی قرآن کریم در مسجد جامع اصلاندوز در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۶۹۹۰۷۶
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، آیین جزءخوانی قرآن کریم همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد جامع اصلاندوز با حضور قاریان و دوستداران قرآن کریم برگزار می شود.

"قدرت مهرآوران" مسئول کانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد جامع اصلاندوز در حاشیه برگزاری این مراسم معنوی گفت:بهترين اعمال در شبها و روزهاى ماه مبارك رمضان، تلاوت قرآن است، اگر چه تلاوت قرآن در تمام اوقات ثواب دارد، ولى چون قرآن در ماه رمضان نازل شده است، از اجر و ثواب ويژه ‏اى برخوردار است.

وی با اشاره به استقبال پرشور جوانان و نوجوانان از این محفل نورانی اظهارکرد: این مراسم با هدف جذب نوجوانان و جوانان به آموزه های قرآنی و آشنایی بیشتر آنها با قرآن کریم بوده است.

مهرآوران اضافه کرد:آیین جزء خوانی قرآن کریم همه ساله با شروع ماه مبارک رمضان در اصلاندوز با حضور گسترده مردم مومن و با ایمان به ویژه جوانان و نوجوانان و مسئولان با هدف ترویج فرهنگ قرآنی، انس و توجه مردم به آیات روح بخش قرآن کریم و نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در جامعه برگزار می شود.

مسئول اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان اصلاندوز همچنین با اشاره به حضور پرشور اعضای قرارگاههای دانش آموزی منطقه اظهار کرد:برنامه جزء خوانی قرآن کریم همه ساله با حضور دانش آموزان و اعضای قرارگاههای دانش آموزی در مسجد جامع شهر اصلاندوز برگزار می شود و دانش آموزان طی این مدت موفق به ختم قرآن می شوند.

وی افزود: در شرایط کنونی که بیش از هر زمان دیگری جوانان ما در معرض آسیب تهاجم فرهنگی قرار می گیرند انس و الفت دانش آموزان با قرآن کریم می تواند هدایت کننده آنها به سمت خوبیها و ارزشهای الهی باشد.

مهرآوران همچنین از برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم توسط حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه اصلاندوز خبر داد و گفت:در طول ماه رمضان جلسه تفسیر قرآن کریم بعد از نماز ظهر و عصر توسط امام جمعه اصلاندوز در مسجد جامع این شهر برگزار می شود.

ارسال نظرات