فرماندار سرعین:

اعتیاد جنبه خانوادگی پیدا کرده است

اگر اعتیاد در دنیا جنبه فردی و شخصی داشته باشد در کشور ما از جنبه فردی خارج شده و جنبه خانوادگی دارد بنابراین برنامه ریزی های ما هم اصولا بایستی متفاوت باشد.
کد خبر: ۸۶۹۹۰۸۵
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ضمن تشریح برنامه های این هفته که اجرای چندین برنامه ورزشی از جمله آن هاست؛ از تشویق بهبود یافتگان و همچنین بکارگیری ۴ نفر از آنان در مشاغل خدماتی شهرداری خبر دادند.

ناصری فرماندار سرعین با بیان اینکه سیاست ها و برنامه ریزی های ما باید در جهت کاهش تقاضای مواد مخدر توسط فعالیت های فرهنگی باشد، اظهار داشت: اگر بتوان بازار قاچاقچیان مواد مخدر را با کاهش تقاضا تعطیل یا ناامن کرد، قاچاقچیان جایی برای عرضه مواد نخواهند داشت.
وی ادامه داد: اگر اعتیاد در دنیا جنبه فردی و شخصی داشته باشد در کشور ما از جنبه فردی خارج شده و جنبه خانوادگی دارد بنابراین برنامه ریزی های ما هم اصولا بایستی متفاوت باشد.
وی افزود: مصرف طولانی مدت مواد مخدر با ایجاد اعتیاد نه تنها تاثیر سوء در وضعیت اقتصادی و اجتماعی شخص مصرف کننده یا معتاد می گذارد بلکه در تفاهم خانوادگی نیز نقش تعیین کننده ای را ایفاء می‌کند.

ارسال نظرات