رحیم مخدومی در گفتگو با «بسیج»:

مسیر نهادهای فرهنگی قابل قبول نیست/دولت در مورد بودجه‌های سنگین فرهنگی پاسخگو باشد

نویسنده کشورمان گفت: مسیر حرکت دستگاه های فرهنگی که در زمینه های مختلف فرهنگی اثرگذار هستند چه ارشاد و چه صدا و سیما و دیگر نهاد ها خوشایند و قابل قبول نیست.
کد خبر: ۸۶۹۹۲۱۴
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
رحیم مخدومی نویسنده پرکار ادبیات دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، گفت: از جمله انتظاراتی که از کمیسیون فرهنگی مجلس داریم این است که به وظیفه ذاتی خود که تحقیق و تفحص در حوزه فرهنگ است بپردازد.

وی افزود: ما از نتایج وضعیت فرهنگی متوجه می شویم که علی الظاهر به این وظیفه ذاتی توجه نمی شود، مسیر حرکت دستگاه های فرهنگی که در زمینه های مختلف فرهنگی اثرگذار هستند چه ارشاد و چه صدا و سیما و دیگر نهاد ها خوشایند و قابل قبول نیست.

مخدومی تصریح کرد: این وضعیت موجب شد تا مقام معظم رهبری در مورد ولنگاری فرهنگی صحبت کنند، از کمیسیون فرهنگی انتظار داریم تحقیق و تفحص را دنبال کند.

وی اظهار داشت: وقتی آقای نوبخت می گوید 5300 میلیارد تومان به بخش فرهنگی تزریق کردیم باید دید به کجا تزریق شده و دست چه کسانی است چرا دولت در این خصوص گزارش نمی دهد.

نویسنده کشورمان گفت: دولت باید در مورد این بودجه های سنگین پاسخگو باشد و تنها نهاد رسمی که می تواند از دولت در این موضوع توضیح بخواهد مجلس است که تا به حال متاسفانه در این مورد کوتاهی شده است.

ارسال نظرات