خبرهای داغ:
از سوی سازمان بسیج فرهنگیان به مناسبت روز عفاف و حجاب:

مسابقه " حجاب من، نگاه تو، پاکی و آرامش " برگزار می شود

مسابقه فرهنگی_هنری حجاب من، نگاه تو، پاکی و آرامش ما، با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه به ویژه درقشر فرهنگیان کشور برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۹۹۲۱۸
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
اکرم کرمی مدیر خواهران سازمان بسیج فرهنگیان کشور، از برگزاری مسابقه فرهنگی_هنری حجاب من، نگاه تو، پاکی و آرامش ما، خبر داد و گفت: این مسابقه با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه به ویژه درقشر فرهنگیان کشور برگزار می شود.

کرمی با اشاره به دلیل نامگذاری این روز بیان کرد: روز 21 تیر ماه که به نام روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است، سالروز حمله وحشیانه سردمدار عفت زدایی، غیرت زدایی و دیانت زدایی در ایران یعنی رضا پهلوی به مسجد جامع گوهرشاد است ودر چنین روزی، در سال 1314 عوامل خبیث رضا شاه پهلوی با هجوم به مسجد گوهر شاد، جمعی از مردم را به دلیل مخالفت با کشف حجاب بانوان و غربی کردن لباس مردان، به خاک و خون کشیدند.

مدیر خواهران بسیج فرهنگیان در ادامه افزود: به همین مناسبت سازمان بسیج فرهنگیان کشور، ویژه برنامه هایی را در دست اقدام دارد که یکی از این برنامه ها برگزاری مسابقه فرهنگی هنری حجاب من، نگاه تو، پاکی و آرامش ما است.

وی در خصوص قالبهای مسابقه توضیح داد: علاقمندان می توانند آثار خود را با موضوع ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در قالب های کلیپ، متن ادبی، شعر، داستانک، طنز، کاریکاتور، عکس و پیامک به آدرس hejab.cbo@yahoo.com ارسال نمایند. به بهترین آثار جوایز نفیسی از سوی سازمان بسیج فرهنگیان اهدا خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها