مدیر کل حفاظت محیط زیست زنجان:

رهاسازی یک بحله دلیجه ویک بحله سارگپه در منطقه حفاظت شده سرخ آباد زنجان

یک بحله دلیجه ویک بحله سارگپه که توسط شهروند زنجانی دوستدار محیط زیست به اداره کل حفاظت محیط زیست تحویل داده شده بود رهاسازی شد.
کد خبر: ۸۶۹۹۵۴۶
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل حفاظت محیط زیست زنجان گفت: یک بحله دلیجه ویک بحله سارگپه که توسط شهروند زنجانی دوستدار محیط زیست به اداره کل حفاظت محیط زیست تحویل داده شده بود رهاسازی شد.

سیدرضا موسوی افزود:به همت یک شهروند دوستدار محیط زیست یک بحله دلیجه ویک بهله سارگپه روز گذشته در طبیعت منطقه حفاظت شده سرخ آباد رها سازی شد.

وی اظهار داشت: شهروندطبیعت دوست زنجانی هفته جاری یک بحله دلیجه ویک بحله سارگپه به اداره کل حفاظت محیط زیست استان تحویل داده بود.

موسوی افزود: این پرندگان در منطقه سرخ آباد توسط مامورین یگان حفاظت محیط بانی سهرین به پرواز درآمدند.

وی تصریح کرد: این دوستدار محیط زیست پرندگان شکاری را از یک فرد متخلف در تهران به منظور رها سازی در طبیعت خریداری نموده و با هماهنگی های صورت گرفته به این اداره کل تحویل که پس از بررسی های لازم و اطمینان از شرایط رها سازی روز گذشته در دامن طبیعت رها سازی شدند.

موسوی ضمن تشکر از اقدام شایسته این شهروند زنجانی افزود: حفاظت از محیط زیست فقط با مشارکت همه افراد جامعه امکان پذیر است و باید همه افراد در قبال محیط زیست و حیات وحش احساس مسئولیت نمایند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست زنجان در پایان خاطر نشان ساخت: بزودی از این اقدام ارزشمند شهروند دوستدار طبیعت و حیات وحش قدردانی خواهد شد.

ارسال نظرات