جلسه مشاوره تربیت کودکان ناحیه مرکزی یزد:

توجه به تغذیه روح در فرزندان/کمبود توجه علت اضطراب کودکان

مشاور تربیتی کودکان در جمع بسیجیان پایگاه ریحانه المصطفی حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد با بیان کمبود توجه به عنوان علت اضطراب فرزندان بر توجه و دقت بر کلیه رفتارهای فرزندان تاکید نمود.
کد خبر: ۸۶۹۹۵۷۲
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، جلسه مشاوره تربیتی کودکان با سخنرانی خانم "حسینی" با حضور اعضای حلقه های صالحین در پایگاه ریحانه المصطفی حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد برگزار شد.
در این جلسه "حسینی " درتشریح و بیاناختلالات روانی کودکان و راهکارهای درمانی آن ،افسردگی و اضطراب را ازجمله اختلالات روانی آنها بر شمرد و افزود:علت اصلی اضطراب کودکان کمبود توجه به آنها است و برای درمان آن باید موقع انجام کلیه فعالیتهای شان اعم از صحبت کردن،بازی کردن و نقاشی کردن نزدیک و درکنارشان باشیم وبه صورت ظریف به جزئیات رفتار آنها به گونه ای که مورد انتظار و درخواست کودک است، توجه کنیم.

مشاور تربیتی کودکان اذعان داشت: در مبحث مهارت فرزند پرورینباید به این باورداشته باشیم که بچه ها به راحتی بزرگ می شوند و علاوه بر توجه به تغذیه آنها باید به تغذیه روح آنها نیز توجه نمود.
وی در ادامه ضمن تاکید بر تشخیص و درمان پیش فعالی فرزندان طبق تجویز و نظر پزشکبه بیان راهکارهایی برای درمان لجبازی کودکان پرداخت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار