مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

امت اسلامی زمینه‌ساز شکستن توطئه‌های نظام استکباری خواهد بود

بسیجیان ما در کنار سربازان عراق و سوریه با وحشی‌گری‌ تروریست ها مقابله می‌کنند و اجازه نمی‌دهند تا حقیقت اسلام و جامعه اسلامی از بین برود.
کد خبر: ۸۶۹۹۸۶۷
|
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم مرتضی مسیب زاده در مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام فاز 2 شهرک سبلان با حضور گرم مردمی و مسئولین استان برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به ارزش و اهمیت انبیا و صالحین اظهار داشت: انبیا و اولیا الگوی شایسته ای هستند و عزتمندانه حرکت کردن را برای ما به ارمغان آوردند و در قرآن کریم نیز به ویژگی‌های صالحین نیز توجه شده است.

حجت‌الاسلام نجات فیاضی تصریح کرد: انسان های مومن لحظه به لحظه خود را در محضر پروردگار یکتا می‌بیند و عاشق و دلباخته توحید حق و حقیقت هستند.

فیاضی ادامه داد: تکفیری‌ها با رفتارهای غیرانسانی، وحشی‌گری هیای آمریکا و ایادی استکبار را به نمایش گذاشتند که امروز تنفر جهانی علیه آنها شکل گرفته است.

حجت الاسلام فیاضی با بیان اینکه شهدا تنها با معبودشان معامله کردند افزود: خداوند اجر بی‌حد و حسابی را به شهدا و صابران اهدا می‌کند تا از رحمت و غفران اهلی بهره‌مند شوند.

وی یادآور شد: هر چند برای خانواده‌های داغ دیده ما از دست دادن یک جوان برومندی همچون شهید مسیب‌زاده سخت و دشوار است اما رسیدن به این مقام معنوی لیاقت و شایستگی می‌خواهد که در این شهدا می‌توان لیاقت و شایستگی را مشاهده کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه شهدا به رضوان اکبر و قرب الهی دست پیدا کردند اظهار داشت: در روز قیامت همه به مقام و شایستگی آنها غبطه می‌خورند چراکه رسیدن به درجه شهادت و جاودانگی واقعی و ابدی شایستگی می‌خواهد که در هر کسی چنین برجستگی وجود ندارد.

فیاضی به وحشی‌گری‌های گروه‌های تکفیری و حمایت آمریکا از گروه‌های ضدانسانی همچون داعش اشاره کرد و گفت: بسیجیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در کنار سربازان کشورهای عراق و سوریه با وحشی‌گری‌های داعش و گروه های تروریستی مقابله می‌کنند و هرگز اجازه نمی‌دهند تا حقیقت اسلام و جامعه اسلامی از بین برود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در پایان سخنان خود افزود: امروز نظام استکباری با حربه‌های مختلف به ویژه تهدید، فشار و به راه انداختن جنگ در بین مسلمانان تلاش می‌کند تا به هر نحو ممکن به اهداف پلید خود دست پیدا کند اما در این بین هوشیاری و آگاهی امت اسلامی زمینه‌ساز شکستن این توطئه‌ها و فتنه‌ها خواهد بود.

ارسال نظرات