مدیرعامل هلال احمر استان زنجان:

به‌کارگیری63 دستگاه آمبولانس برای حوادث یک ماه اخیر در استان زنجان

در یک ماه اخیر 63 دستگاه آمبولانس، 39 دستگاه خودرو نجات، 8 دستگاه خودرو کمک‌دار و شش دستگاه اطفای حریق در در 63 مورد حادثه به‌کارگیری شدند.
کد خبر: ۸۷۰۰۱۱۹
|
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرعامل هلال احمر استان زنجان گفت: بیشترین حوادث ثبت شده در زنجان مربوط به حوادث جاده‌ای است.

طاهری افزود: 3 حادثه در کوهستان، 3 حادثه شهری، یک حادثه مربوط به سیل و آبگرفتگی و یک مورد حادثه غرق‌شدگی در استان زنجان به ثبت رسیده است.

وی تصریح کرد: 4 مورد از 63 حادثه ثبت شده در خرداد ماه امسال در استان زنجان مربوط به خدمات حضوری بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تعداد حادثه‌دیدگان و مصدومان در یک ماه اخیر را به ترتیب 504 و 266 نفر اعلام کرد و گفت: 162 نفر از این مصدومان توسط نیروهای جمعیت هلال احمر استان زنجان به صورت سرپایی مداوا شدند.

وی خاطرنشان کرد: 33 نفر از 266 مصدوم در استان زنجان توسط آمبولانس‌های هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

طاهری با بیان اینکه در یک ماه اخیر متاسفانه 6 نفر از حادثه‌دیدگان در سر صحنه فوت کردند ابراز کرد: پنج مورد از این فوتی‌ها مربوط به حوادث جاده‌ای و یک مورد دیگر مربوط به غرق‌شدگی در سد بود.

وی افزود: در خرداد ماه 368 نیروی امدادی در قالب 108 تیم به 504 حادثه‌دیده امدادرسانی کرده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به تعداد خودروهای به‌کارگیری شده در امدادرسانی به حادثه‌دیدگان عنوان کرد: در یک ماه اخیر 63 دستگاه آمبولانس، 39 دستگاه خودرو نجات، 8 دستگاه خودرو کمک‌دار و شش دستگاه اطفای حریق در در 63 مورد حادثه به‌کارگیری شدند.

ارسال نظرات