فرماندار چالوس:

مخالف هرگونه رانت‌خواری و سوء استفاده‌ مالی هستیم

فرماندار چالوس گفت:سلامت مدیران و کارکنان برای ما بسیار مهم است و هرگونه رانت‌خواری و سوء استفاده‌های مالی پذیرفته نیست.
کد خبر: ۸۷۰۰۲۱۸
|
۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،فرماندار چالوس در نشست فرهیختگان و مسئولان این شهر  خدمت‌رسانی به‌مردم را وظیفه هر فردی عنوان کرد و گفت: از زمان شروع به کار دولت تا کنون در زمینه‌های مختلفی فضای همدلی و ثبات ایجاد شد و آرامش خوبی در مسأله قانون‌مندی نیز ایجاد شد و مدیریت به شکلی درآمد که همه کارها و اقدامات ساماندهی قانونی و بر اساس ضوابط پیش رفت.

فرماندار چالوس جلوگیری از ساخت و سازهای بی‌رویه را از دیگر دستاوردهای دولت خواند و افزود: با ساماندهی در این حوزه عدالت به‌شکل خوبی برقرار شد و بدون شک تبدیل فضای هرج و مرج به‌فضای قانونمند اگرچه درگیری‌ها و تنش‌هایی  را به‌دنبال دارد اما در بلندمدت تأثیر گذار بوده و به‌نفع آینده کشور است.

این مسؤول سطحی‌نگری برخی از افراد را عامل آسیب به پیکر جامعه دانست و تصریح کرد: سلامت مدیران و کارکنان برای ما بسیار مهم است و هرگونه رانت‌خواری و سوء استفاده‌های مالی پذیرفته نیست.

به گزارش فارس،زندی استفاده از همه ظرفیت‌ها و تفکرات را ضروری عنوان کرد و افزود: از نظرات کارشناسانه و درست افراد استقبال می‌شود  که البته این ضوابط نیز در چهارچوب محدودیت‌ها و قانون قابلیت اجرایی و عملیاتی شدن را دارد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها