خطیب نماز جمعه آمل:

مشاهده بی‌حجابی در خیابان‌ها باعث شرمندگی است

خطیب نماز جمعه آمل گفت:برخی وقت‌ها با قدم زدن در کوچه و خیابان شهر انسان شرم‌سار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۰۳۱۵
|
۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،خطیب نماز جمعه آمل در این هفته از خطب های نماز جمعه در بخشی از سخنان خود با اعلام اینکه شیعیان رهرو امام نخست دارای وظایف و ویژگی‌های بارزی هستند، افزود: باید پیرو و رهرو راه امام نخست شیعیان باشیم و همانند آن امام و یارانش عمل کنیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه باید شیعیان امام علی (ع) در ظاهر و باطن داری ویژگی برجسته، بارز و شایسته باشند، ادامه داد: برخی وقت‌ها با قدم زدن در کوچه و خیابان شهر انسان شرم‌سار می‌شود و در تعجب است که با توجه وضعیت بد حجاب و عفاف غیرت مردانگی و جوانی کجا رفته و مردان چگونه حاضرند ناموس خود را در معابر به نمایش در آورند.

مرتضوی با اعلام اینکه برخی افراد حرمت ما رمضان را نگه نمی‌دارند و علنی دست به روزه‌خواری می‌زنند، یادآور شد: نباید دم از شیعه بودن زد و حرمت رمضان را به صورت عمد یا غیر عمد شکاند.

وی با تأکید بر اینکه شیعیان باید آینه تمام‌نمای اهل بیت باشند، تصریح کرد: غیبت، دروغ، تهمت، افترا، نگاه به نوامیس و چشم داشتن به بیت‌المال دور از فرامین خداوند در قرآن و رهروی از اهل بیت است.

امام جمعه آمل با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر، پرهیز از گناه، دوری از افترا، تهمت و دروغ از ویژگی‌های شیعیان است، خاطرنشان کرد: بذل و بخشش، در راه ولایت بودن و محبت به اهل بیت از دیگر ویژگی شیعیان است.

این مسؤول با اعلام اینکه سربازان گمنام امام زمان (عج) در اقدامی ارزشمند نقشه‌های شوم اجانب در داخل کشور را از بین بردند، ادامه داد: بسیاری از منافقان کوردل قصد داشتند در شب‌های احیا دست به بمب‌گذاری در مناطق پر جمعیت بزنند ولی نقشه‌های آنها در نطفه خفه شد و رسوا شدند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها