امام جمعه بیله سوار:

تبعیض باعث باز شدن در رشوه می شود

امام جمعه بیله سوار با اشاره به اینکه فیش های حقوقی نجومی هجوم به ارزش ها است گفت: تبعیض باعث می شود در رشوه نیز باز شود.
کد خبر: ۸۷۰۰۳۵۳
|
۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، حجت الاسلام کریم قیاسی در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به آیات مربوط به ماه رمضان گفت: شب با برکت قدر قطعا در ماه رمضان قرار دارد زیرا که آیات قران بیانگر این مسئله و مطلب است.
 
 
 
وی به تشریح معانی قدر پرداخت و گفت: تقدیر به معنای سرنوشت، اندازه گیری و برنامه ریزی است و نهایت این برنامه ریزی این است که تقدیر بشر نوشته می شود.
 
 
 
وی گفت: روشن است تمام تلاش انسان ان است که روزی خوب و زندگی خوب و جسم سالم و عمر مفید داشته باشد و این مسئله به اهمیت شب های قدر می افزاید زیرا که این مقدرات در شب های قدر نوشته می شود.
 
 
 
امام جمعه بیله سوار گفت: شب قدر شب عترت است زیرا که طبق روایات و احادیث تمام مقدرات انسانها مربوط به سرنوشت، عمر و روزی توسط ملائکه و روح به محضر صاحب الامر (امام زمان عجلی الله تعالی فرجه الشریف) برده می شود و به تایید امام زمان می رسد.
 
 
 
وی با تشریح سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع دولتمردان، فیش های حقوقی نجومی را هجوم به ارزش ها عنوان کرد وافزود: باید استفاده از بیت المال عادلانه باشد.
 
 
 
وی گفت: تبعیض باعث می شود در رشوه نیز باز شود و در نهایت مردم به مشکلات می افتند.
 
حجت الاسلام قیاسی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و سالروز هفتم تیر که مصادف با شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یارانش می باشد، گفت: دستگاه قضایی باید روحیه انقلابی خود را حفظ کند.
 
 
 
وی ضمن انتقاد از وضع موجود ادامه داد: تغییر سبک زندگی، مشروب خواری، ربا خواری و نزول دهی برخی بانک های خصوصی موجب بروز برخی مشکلات شده است و باید قوه قضاییه به خوبی وارد عمل شود.
 
 
 
وی با اشاره به فرمان 8 ماده ای 15 سال پیش مقام معظم رهبری به قوه قضاییه گفت: در بحث قمار بازی و مواد مخدر که در شهر ما نیز دیده می شود دستگاه قضایی برخورد شایسته ای باید صورت دهد.
 
 
 
امام جمعه بیله سوار به اتفاقات اخیر منطقه از جمله آزادسازی شهر فلوجه عراق از دست تروریستهای تکفیری و سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم توسط دادگاه بحرین اشاره کرد و گفت: سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم باعث شدت گرفتن انتفاضه مردم بحرین شده است.
 
 
 
وی با قدردانی از حضور پور شور اهالی قران دوست بیله سوار و سازمان اوقاف در مراسم انس با قران که با حضور قاری برتر مصری در مسجد جامع برگزار شد گفت: این اقدام موثر باید در روزهای آینده و مناسبت های بعدی نیز ادامه داشته باشد.
 
 
 
امام جمعه بیله سوار ضمن تقدیر از حضور نماینده شهرستانهای بیله سوار و پارس اباد در نمازجمعه شهر بیله سوار گفت: نماینده مجلس باید با مردم ارتباط داشته باشد و بین شهرستان های پارس اباد و بیله سوارعدالت را رعایت نماید.
 
 
 
وی پیگیری مشکلات مردم و جوانان و بحث منطقه آزاد، گمرک، کشاورزی و تجارت را از خواسته های اصلی مردم برشمرد و از نماینده مجلس خواست به درخواست مردم رسیدگی نماید.
 
 
 
نکته مهم دیگری که حجت الاسلام قیاسی به ان اشاره کرد بحث استفاده غیر مجاز از آب شرب در برخی از نقاط شهرستان بود .
 
 
 
امام جمعه بیله سوار به هدر رفت 30 درصدی آب شرب در شهرستان اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی افراد به طور غیر قانونی از پشت کنتور اب استفاده می کنند که باید جلوی این کار نیز گرفته شود
ارسال نظرات