مسؤول بسیج رسانه بهشهر خبر داد

عضویت 30 خبرنگار و فعال فرهنگی در بسیج رسانه بهشهر

مسؤول بسیج رسانه بهشهر از عضویت 30 خبرنگار و فعال فرهنگی در بسیج رسانه این شهرستان خبر داد و گفت: جایگاه خوبی را در پوشش اخبار راهیان نور و شهدای مدافع حرم بدست آورده‌ایم.
کد خبر: ۸۷۰۰۴۳۰
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵

عباس داودی مسؤول بسیج رسانه بهشهر، با اشاره به تأسیس بسیج رسانه این شهرستان همگام با راه‌اندازی سایر دفاتر بسیج در مازندران، اظهار کرد: توجه به اهداف و تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی یک ضرورت مهم است که با کمک رسانه می‎تواند به ثمر بنشیند.

وی با بیان اینکه بسیج رسانه بهشهر با حضور 30 فعال رسانه‎ای شامل خبرنگاران، مدیران مسؤول رسانه‎های مکتوب و مجازی و مسؤولان فرهنگی شکل گرفت، افزود: بهشهر جایگاه خوبی در پوشش رسانه‌ای راهیان نور و اخبار مربوط به شهدای مدافع حرم را به‌دست آورده است.

مسؤول بسیج رسانه بهشهر با اعلام اینکه وجود بسیج در تمام اقشار جامعه می‌تواند اهداف نظام اسلامی را تحقق ببخشد، گفت: این مجموعه، جبهه‌ای واحد به شمار می‌رود که در مقابل تهاجمات فرهنگی ایستادگی می‌کند.

این مسؤول با بیان اینکه رسانه از عناصر قدرت برتر بوده و امروزه از مؤلفه‌های اصلی قدرت در کشور محسوب می‌شود، بیان کرد: تمام رسانه‌ها به‌‌ویژه رسانه‌های نوین در تمام جریانات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی تأثیر چشمگیری دارند.

داودی ادامه داد: شبکه‌های اجتماعی علاوه بر تهدید، فرصتی نیز برای رسانه به‌شمار می‌رود و با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و فعالیت در این فضا می‌توان اهداف و آرمان‌های اسلام را تبیین کرد.

وی تصریح کرد: از اسفندماه 94 تاکنون برنامه‎های مختلفی در این شهرستان برگزار شد که می‌توان به پوشش خبری مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری شهدای مدافع حرم و اعزام اعضای بسیج رسانه به راهیان نور و سالگرد ارتحال امام اشاره کرد.

مسؤول بسیج رسانه بهشهر در پایان گفت: در یک‌ماه گذشته نیز اعضای بسیج رسانه بهشهر با امام جمعه، فرماندار، یادگار آیت‌الله جباری و یادگار آیت‌الله ایازی دیدار و گفت‎وگو کردند.

ارسال نظرات