در حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر اردبیل برگزار شد

مراسم تودیع ومعارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر اردبیل

مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر اردبیل در محل این حوزه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۰۴۳۴
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر اردبیل در محل این حوزه برگزار شد.

در این مراسم که با حضور فرمانده سپاه ناحیه اردبیل و جمعی از مسئولین حوزه و بسیجیان برگزار شد، سرهنگ عبدی فرمانده سپاه ناحیه اردبیل با بیان اینکه حوزه مقاومت شهید باهنر در اجرای ماموریت های بسیج قدم های مؤثر بسیاری برداشته است گفت: با توجه به وسعت کار این حوزه یک حوزه نیز با نام مبارک امام حسن(ع) در شهرک 5 آذر اردبیل افتتاح شد و چند پایگاه مقاومت از تابعیت حوزه شهید باهنر به تابعیت حوزه امام حسن (ع) درآمد تا این حوزه بتواند به صورت کیفی تر ماموریت های بسیج را ادامه دهد.

وی از تاسیس حوزه مقاومت امام علی(ع) در شهرک کارشناسان در سال 95 خبر داد و افزود: تمامی حوزه های مقاومت می بایست حمایت مادی و معنوی از مدافعین حرم و روشنگری بسیج را در اولویت کار های خود قرار دهند.

سرهنگ عبدی گفتمان ولایت، عمل به وصایای شهدا و اهمیت دادن به شجره طیبه صالحین را از جمله ماموریت های مهم بسیج در سال جدید برشمرد و تصریح کرد: انجام این کارها در بسیج تمامی توطئه های دشمنان را خنثی خواهد نمود.

وی درادامه ضمن تقدیر از زحمان سرهگ پاسدار رحیم بهرو به عنوان فرمانده سابق حوزه شهید باهنر، طی حکمی سروان پاسدار حسین عطایی فر را به عنوان فرمانده جدید این حوزه منصوب نمود.

در ادامه سرهنگ بهرو فرمانده سابق حوزه شهید باهنر طی سخنانی از تمامی بسیجیان این حوزه که طی چند سال در خصوص ماموریت های بسیج وی را همراهی نمودند تقدیر و تشکر نمود.

ارسال نظرات