امام جمعه اصلاندوز:

قوه قضاییه با حقوق های نجومی برخورد کند

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به فیش ها و حقوق های نجومی برخی مدیران و مسئولان گفت:دستگاه قضایی کشور باید با حقوق های نجومی برخورد کند.
کد خبر: ۸۷۰۰۵۰۳
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، حجت الاسلام "عظیم اسدزاده" در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز به بیانات صریح و روشن رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع اساتید دانشگاهها اشاره کرد و گفت:حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار با ترسیم اهداف بیست‌ساله‌ نظام اسلامی برای دستیابی به جایگاه ایرانی مقتدر، عزتمند، مستقل، متدین، ثروتمند، برخوردار از عدالت و دارای حکومتی مردمی، پاک، جهادگر، دلسوز و پرهیزگار، دانشگاه‌ها را پایه و اساس این اهداف والا برشمردند.

وی افزود:معظم له تأکید کردند: افزایش سرعت رشد علمی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی، ایجاد و تقویت احساس هویت افتخارآمیز ایرانی-اسلامی در جوانان، انقلابی بودن دانشگاه‌ها و دانشجویان، و نقش‌آفرینی واقعی فرماندهان و افسران جنگ نرم، ازجمله الزامات تبدیل شدنِ نظام اسلامی به یک قدرت علمی مطرح، و الگوی مردم‌سالاری همراه با اسلام و معنویت، در دنیا است.

امام جمعه اصلاندوز در ادامه به فیش‌ها و حقوق های نجومی برخی مسئولان اشاره کرد و گفت: دستگاه قضایی کشور باید با حقوق های نجومی برخی از مسئولان برخورد کند.

حجت الاسلام اسدزاده افزود:قوه قضائیه باید در راستای حفظ حقوق بیت‌المال، حقوق‌هایی که ناعادلانه از سوی برخی از مدیران داده‌ شده به بیت‌المال بازگرداند.

وی با گرامیداشت یاد شهید بهشتی و 72 تن از یارانش گفت: این شهید والامقام در راه انقلاب اسلامی و صیانت از ارزش‌های انقلاب به درجه شهادت نائل شد.

خطیب جمعه اصلاندوز با بیان اینکه مردم مسلمان و مظلوم بحرین سالهاست که تحت ظلم،تبعیض،بی عدالتی،تحقیر و اقدامات ضد انسانی آل خلیفه قرار دارد افزود: تا جایی جلو رفته اند که حریم روحانی برجسته و رهبر دینی شیعیان بحرین حضرت آیت الله شیخ عیسی قاسم را مورد تعرض قرار می دهند.

وی افزود:آنچه رژیم آل خلیفه و اربابان و حامیانش باید بدانند این است که با اهانت و تعرض به آیت اله عیسی قاسم بازی فوق العاده خطرناکی را آغاز کرده اند که اگر با استمرار فشارها و اهانت به ساحت مقدس علم و فقاهت همراه باشد سرآغاز انتفاضه خونینی است که عواقب آن به عهده کسانی خواهد بود که به گستاخی حکام بحرین مشروعیت داده و این بازی مرگ و زندگی را دامن زده اند.

حجت الاسلام اسدزاده اظهار کرد:ما نمازگزاران به ندای مردم مظلوم بحرین لبیک گفته و این حرکت وقیحانه آل خلیفه و دست نشانده و فرمانبردار آل سعود را بشدت محکوم می کنیم و از سازمان کنفرانس اسلامی می خواهیم در مقابل این اهانت ها جدیت داشته باشد.

وی افزود: بدانند نه تنها شیعیان بحرین بلکه تمام مسلمان و آزادیخواهان جهان در مقابل این توطئه و جسارتی که به رهبر شیعیان بحرین شده ایستاده و هرگز بی تفاوت و ساکت نخواهند بود.

امام جمعه اصلاندوز در بخشی از سخنانش با اشاره به اهمیت شبهای قدر و بهره‌گیری از فیوضات معنوی ماه رمضان گفت: فضیلت ماه رمضان و شبهای قدر باید درک شود و مؤمنان برای احیای شبهای قدرت باید همت کنند.

وی با تسلیت فرارسیدن سالروز ضربت خوردن و شهادت حضرت علی (ع) ادامه داد:شب قدر بهتر از هزاران شب است و باید توبه و استغفار در بین مؤمنان تقویت شود.

حجت الاسلام اسدزاده در ادامه با اشاره به مشکلات موجود در منطقه افزایش سگهای ولگرد در سطح شهر اصلاندوز را نگران کننده دانست و گفت:با توجه به افزایش تعداد سگهای ولگرد که مزاحمت های مکرر برای شهروندان و آلودگی های محیطی و بهداشتی در سطح شهر ایجاد کرده اند مسئولان مربوط در این باره باید وارد عمل بشوند.

امام جمعه اصلاندوز همچنین با انتقاد از بلاتکلیفی احداث یادمان شهدای گمنام اصلاندوز و وضعیت نامناسب مزار این شهدای گرانقدر تصریح کرد:کلنگ احداث یادمان شهدای گمنام دو ماه پیش زده شد اما متاسفانه هیچ حرکتی از آن موقع تا کنون انجام نشده است که امیداریم مسئولان در این زمینه تلاش جدی و عملی داشته باشند.

خطیب جمعه اصلاندوز در پایان با تقدیر از دلاور مردیها و مجاهدتهای سربازان گمنام امام زمان (عج) در دستگیری تروریست های تکفیری گفت: امنیت امروز کشور مرهون سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

ارسال نظرات