خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امامت تبریز:

پاسداری از دستاوردهای انقلاب محدود به زمان و مکان نیست

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه امامت تبریز گفت: پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و اطاعت از ولی فقیه محدود به زمان و مکان نیست و در هر کجا و هر زمان با هر عنوانی که نیاز باشد با همه توان در خدمت انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب هستیم.
کد خبر: ۸۷۰۰۷۸۹
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸
حسن صفدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، با بیان اینکه یکی از برکات انقلاب اسلامی وجود بسیجیاناست، افزود: امروز به برکت ایثارگری های بسیجیان و صبر و حمایت خانواده آن ها امنیت و آرامش در سرتاسر کشور برقرار است و ایثار و از خودگذشتگی های آن ها موجب انتقال فرهنگ بسیجی به دیگر کشورهای جهان شده است.

وی افزود: بسیجیان به عنوان ذخایر عظیم فکری و جهادی سپاه به شمار می روند و بارها دیده ایم که در مراحل حساس و نیاز کشور و انقلاب با تمام وجود وارد صحنه شده و با انتقال تجربیات و روحیه جهادی خود رزمندگان اسلام را یاری کردند.

صفدری ادامه داد: بسیجیان ماموریت های متفاوتی برعهده دارند که مهم ترین آن ها انتقال تجربیات و همچنین مقابله با جنگ نرم دشمن است که امیدوارم با ارتباط و مودت بین بسیج و سپاه این انس و مودت عمیق تر و مصمم تر باشد و با پیوند دادن دو عنصر اصلی انقلاب یعنی بسیج و سپاه هرچه بیشتر در دفاع از انقلاب اسلامی و عمل به فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی موفق تر باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها