نماینده سلسله دلفان:

روند رفع موانع تولید در شهرستانهای استان لرستان کند است

نماینده سلسله دلفان گفت: روند رفع موانع تولید در شهرستانهای استان لرستان کند است.
کد خبر: ۸۷۰۱۰۴۰
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، رستمیان در جلسه شورای اداری استان لرستان که در استانداری برگزار شد، بااشاره به اینکه استاندار لرستان دستورات لازم برای تسریع در رفع موانع تولید را صادر کره اند؛ اما این روند در شهرستانها کند است. 

وی با بیان اینکه عزم دولت و وزراء در بحث اقتصاد مقاومتی بسیار جدی است افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی در استان لرستان که به عنوان یکی ازاستانهای پایلوت در زمینه اقتصاد مقاومتی نیزتعیین شده است نیازمند کاهش موانع اداری و اعتباری، رفع موانع تولید و رفع موانع کسب وکار است.

رستمیان خواستار تعیین سهم شهرستانهای کوچک و کمتر توسعه یافته استان ازاعتبارات اقتصاد مقاومتی شد و افزود: باید تعدادی طرح را با توجه به ظرفیت و توانمندی های هر شهرستان تعریف و سهم آنها نیز مشخص شود تا این شهرستانها نیزبه میانگین استان برسند.

وی با بیان اینکه اگر عدالت در راستای تحقق برنامه اقتصاد مقاومتی در استان رعایت شود مشکلات حل می شود، تصرح کرد: باید شرایطی به وجود بیاید تا شهرستانها هم از ظرفیت اقتصاد مقاومتی و فرصتی که دولت ایجاد کرده است، استفاده کنند.

نماینده سلسله و دلفان در مجلس گفت: به عنوان کسی که بیشترین ارتباط و نزدیکی را با قشر محروم در کشور داشته ام معتقدم که نظام جامع تامین اجتماعی می تواند آینده خانواده ها را تامین کند.

دلفان وجود زنان کار در میادین دلفان دل هر انسانی را می سوزاند و با این حال ضرورت دارد که نهادهای حمایتی از جمله بهزیستی و کمیته امداد توانمندسازی این خانواده ها را در دستور کار خود قرار دهند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس بگفت: تنش های سیاسی و بازی های سیاسی بلای جان توسعه استان لرستان شده است و با این حال باید مسئولان و نمایندگان با وحدت و هماهنگی در راستای پیشرفت استان تلاش کنند.

ارسال نظرات