رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی نمین خبرداد

پرداخت 400 میلیارد ریال برای فعال سازی 32 طرح صنعتی در نمین

32 طرح صنعتی و تولیدی نیمه فعال در سطح شهرستان شناسایی و برای دریافت تسهیلات بانکی در مجموع به مبلغ 400 میلیارد ریال جهت فعال کردن طرح های خود به بانک های عامل معرفی شده اند.
کد خبر: ۸۷۰۱۰۶۰
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، فرهاد عبدالعلی پور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان نمین با تأکید بر عملی سازی ملزومات این امر مهم اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های صنعتی شهرستان نمین و بازدیدهای انجام شده از شهرک های صنعتی، واحدهای تولیدی نیمه فعال مورد حمایت قرار می گیرند.

فرماندار شهرستان نمین گفت: تعداد 32 طرح صنعتی و تولیدی نیمه فعال در سطح شهرستان شناسایی و برای دریافت تسهیلات بانکی در مجموع به مبلغ 400 میلیارد ریال جهت فعال کردن طرح های خود به بانک های عامل معرفی شده اند.

وی بر پیگیری جدی موضوعات اقتصاد مقاومتی با هدف ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری در سطح شهرستان نمین تأکید کرد.

عبدالعلی پور در ادامه سخنان خود با تاکید بر ایجاد تغییر نگرش در سیاست های کاری مدیران عامل کارخانجات و صنایع برای پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: برنامه های مراکز اقتصادی موفق همچون تله کابین، مجتمع صنعتی آرتا پلاست و کارخانه سیمان برای دیگر مراکز تولیدی باید الگو دهی شود.

وی گفت: نباید اقتصادمان تنها به نفت متکی باشد و باید از داشته های خود در مسیر سرمایه گذاری برای بهره برداری مناسب از عوامل تولیدی و اشتغالزایی مانند کارخانجات حداکثر استفاده لازم انجام شود.

ارسال نظرات