ایده ها و طرح های اقتصاد مقاومتی در کوثر حمایت میشوند

از ایده ها و طرح هایی که در جهت تولیدات بومی و محلی، ظرفیت های کشاورزی، دامداری و گردشگری شهرستان، پتانسیل های نیروی انسانی و فناوری های نوین که در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی باشند حمایت می شود.
کد خبر: ۸۷۰۱۰۸۶
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، علیرضا علیپور در حاشیه بازدید از طرح ها و پروژه های اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی الگوی اقتصادی کشور است که باید به صورت جدی و با مشارکت همه بخش ها با دقت و شتاب پیگیری و اجرایی شود.

وی افزود: از ایده ها و طرح هایی که در جهت تولیدات بومی و محلی ، ظرفیت های کشاورزی ، دامداری و گردشگری شهرستان ، پتانسیل های نیروی انسانی و فناوری های نوین باشد حمایت می شود.

علیپور اظهار کرد: باید در اجرای اقتصاد مقاومتی بسترهای لازم برای حضور و فعالیت سرمایه گذاران بخش خصوصی بیش از پیش فراهم شود.

وی بر ضرورت حمایت و رفع موانع و مشکلات طرح های نیمه راکد و راکد تاکید کرد و گفت: مسوولان دستگاه‌ های مربوط موظف به همکاری هر چه بیشتر هستند تا بتوانیم طرح های اقتصاد مقاومتی را در شهرستان توسعه و گسترش دهیم.

علیپور ادامه داد: اجرای هر گونه طرح و ایده های اقتصاد مقاومتی منوط به همگرایی ، هم افزایی و هماهنگی همه دستگاه های مسوول تا اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری هر چه زودتر محقق شود.

فرماندار کوثر با بیان اینکه صرفه جویی، تولید و اشتغال زایی خروجی سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است اظهار کرد: ترویج فرهنگ صرفه جویی از ضروری ترین اصول در بحث اقتصاد مقاومتی است که باید نهادهای فرهنگی و رسانه ای برای این فرهنگ سازی بیش از پیش بکوشند.

ارسال نظرات