رایزنی شهردار بیله سوار با مسئولان استانی برای حل مشکلات شهر

مسئولان استانی در حل مشکلات شهرداری این شهر همکاری و عنایت کافی داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۰۱۱۰۳
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸

شاپور کریمی شهردار شهر مرزی بیله سوار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از بیله سوار،اظهار داشت: طی جلسات متعددی که با مسئولان استانی برگزار شده است مسئولان، قول مساعد برای حل مشکلات شهرداری بیله سوار داده اند.

وی از برگزاری بیش از 7 جلسه مختلف که 5 جلسه آن به صورت استانی و با حضور مدیرکل امور شهری ومعاون توسعه مدیریت و منابع انسانیاستاندار اردیبل برگزار شده است.

شهردار بیله سوارهمچنین به برگزاری جلسه کمسیون ماده 77 و بدهی ادارات به طور جداگانه اشاره کرد و گفت: در اخرین جلسه استانی مقرر شدعرض یک هفته آینده 250 میلیون تومان از بدهی ادارت به شهرداری پرداخت شود.

وی با بیان اینکه بیشترین بدهی از سوی پایانه مرزی می باشد گفت:پایانه مرزینزدیک به یک میلیارد تومان به شهرداری بدهی دارد که با پرداخت این مبلغ بخش قابل توجهی از مشکلات مالی شهرداری حل خواهد شد.

وی با ابراز تاسف از برخی ادارات در عدم پرداخت بدهی به شهرداری گفت: مراتب بدهی ادارات از سوی استانداری ابلاغ شده است اما برخی ادارات به این ابلاغ تمکین نمی کنند.

وی گفت: البته بخشی از بدهی ها وصول شده که در امور جاری شهرداری صرف شده است.

شاپور کریمی در خصوص معوقات و حقوق پرسنل شهرداری بیله سوار نیز گفت: تمامی حقوق و مزایای فروردین ماه امسال پرداخت شده و بخشی از معوقات نیز تا سقف 20میلیون ریال به صورت علی الحساب به پرسنل زحمکش پرداخت شده است.

شهردار شهر مرزی بیله سواردر خصوص بدهی و معوقات پیمانکاران نیز گفت: بخشی از بدهی پیمانکاران پرداخت شده و مابقی نیز به زودی پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه محل جدید کارخانه آسفالت در سه راه خروسلو و اقدامات اولیه برای استقرار کارخانه انجام شده است، اظهار امیدواری کرد: خیابانها، کوچه ها و نقاط اولویت دار شهر بزودی با آسفالت بهسازی و مرمت می شوند.

کریمی گفت: طی روزهای گذشته بیش از 135 تن قیر سهمیه ای را در قالب 7000 تن آسفالت جهت لکه گیری نقاط مختلف شهری استفاده کردیم اما با توجه به اینکه بخشی از تجهیزات این کارخانه نیاز به تعمیر داشت بقیه مراحل بهسازی معابر شهری پس از استقرار کارخانه در محل جدید اجرایی می شود.

تخفیف 20 درصدی عوارض ساختمانی به مناسب عید فطر

شهردار شهر بیله سوار گفت: با توجه به در پیش بودن عید سعید فطر، شهرداری در نظر دارد، نسبت به اعمال 20 درصدی تخفیفات اقدام نماید.

وی افزود: مودیان می توانند به شهرداری مراجعه کرده و به صورت نقدی عوارض ساختمانی، مشاعی و بهای خدمات خود را پرداخت کنند و از 20 درصد تخفیف بهره‌مند شود.

شاپور کریمی تصریح کرد: امیدواریم کسانی که در زمینه پرداخت عوارض ساختمانی به شهرداری بیله سوار بدهی دارند از این فرصت استفاده کرده و نسبت به پرداخت بدهی‌های معوقه خود اقدام کنند.

وی ضمن دعوت از شهروندان در خصوص مراجعه به شهرداری برای پرداخت بدهی‌های معوق خود گفت: با توجه به اینکه شهرداری یک سازمان مردمی و خودکفاست و هزینه‌های آن از طریق دریافت عوارض از شهروندان تامین می‌شود، شهروندان بایدبا پرداخت به موقع عوارض، شهرداری را در ساختن شهری آباد، سالم و زیبا یاری نمایند.

شهردار بیله سوار ابراز امیدواری کرد کهبا اتکال به توجهات حضرت ولی عصر(عج) و با مشارکت و همدلی همه شهروندان بتوانیم بیله سوار را به جایگاه حقیقی خود به‌ عنوان خاستگاه انقلاب و مهد شهدای والامقام برسانیم و بتوانیم خدماتی ارزنده و در خور شأن همشهریان گرامی ارائه کنیم.

ارسال نظرات