خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج سازندگی اصفهان:

امید به تأثیر برجام در رونق اقتصادی کشور بیهوده است

رئیس سازمان بسیج سازندگی اصفهان گفت: امید به تأثیر برجام در رونق اقتصادی کشور بیهوده است، برجام بدعهدی آمریکایی‌ها را ثابت کرد و همه باید بدانند که آمریکا مانع تحقق اصول برجام می‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۱۴۱۸
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، سید حسین انوری در جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا، اظهار داشت: در ستاد اقتصاد مقاومتی استان هر دستگاه اجرایی موظف شده تا وظایف خود را در اصول راهبردی اقتصاد مقاومتی تدوین و بر اساس آن عمل کند.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب از سال 1386 به مسئله تحریم‌ها، به عنوان مهم‌ترین راهکار دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی اشاره و در سال 1391 الگوی «اقتصاد مقاومتی» را برای حل معضلات اقتصادی کشور مطرح کردند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی اصفهان گفت: اگر عناوینی که با عنوان شعار سال بین سال‌های 86 تا 91 از سوی رهبر انقلاب مطرح شد از سوی مسئولان اجرا شده بود امروز وضعیت اقتصادی کشور به مراتب بهتر از وضعیت کنونی بود.

وی تصریح کرد : تنها راه نجات کشور از وضعیت بحرانی موجود، اجرای اصول اقتصاد مقاومتی است اما اجرای این اصول نیازمند روحیه جهادی مدیران است.

انوری افزود: بسیج سازندگی به عنوان یکی از نهادهای مسئول در راستای تحقق منویات رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی به دنبال مردمی اقتصاد در بخش‌های مختلف است اما آنچه بیش از همه از سوی مردم و مسئولان مورد غفلت واقع شده، مردمی کردن تبیین گفتمان اقتصاد مقاومتی بوده است.

وی تصریح کرد: مردمی کردن اقتصاد با حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی از طرف بخش دولتی و کاهش وابستگی به نفت و کارآفرینی و رعایت اصول مدیریت مصرف ممکن است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی اصفهان اظهار داشت: تمامی زیرساخت‌های موجود برای اعتلای اقتصادی و پیشرفت همه جانبه کشور در داخل کشور موجود است اما لازم است مدیران و مردم با روحیه جهادی در عرصه‌های مختلف وارد عمل شوند.

وی بیان کرد: ما باید بر توان داخلی خود تکیه کنیم، ما توانمندی‌های فکری و اقتصادی زیادی در داخل کشور داریم اما نیاز است با برنامه ریزی جامع و زمانبندی شده به طرح‌های دانش بنیان ارائه شده توجه و زمینه اجرای آنها را فراهم کنیم.

انوری تصریح کرد: امید به تأثیر برجام در رونق اقتصادی کشور بیهوده است، برجام بدعهدی آمریکایی‌ها را ثابت کرد و همه باید بدانند که آمریکا مانع تحقق اصول برجام می‌شود.

وی گفت: وعده‌های نامزدهای انتخاباتی آمریکا مبنی بر نقض برجام واقعیتی است که ماهیت خبیث دشمنان ما را نشان می‌دهد اما در مقابل رهبر معظم انقلاب هم فرمودند در صورت تحقق این وعده انتخاباتی پاسخ کوبنده نظام در انتظار دشمن است.



ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار