خبرهای داغ:

نشست مودت سالانه در سپاه جلفا برگزار شد

خبرگزاری بسیج: همزمان با ماه رمضان، ماه بهار قرآن، ضیافت افطاری و نشست مودت فرماندهان حوزه و پایگاه های جلفا برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۱۶۳۲
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، فرمانده سپاه جلفا در این آیین هدف از برگزاری نشست مودت را ایجاد انس و الفت هر چه بیشتر بین فرماندهان پایگاه ‏های بسیج شهرستان و قدردانی از خانواده‏ های آن ها بیان کرد.

خلیل شریفی یادآور شد: بسیاری از مشکلات جامعه امروز، نشأت گرفته از الگو قرار دادن تفکر و زندگی غربی و نیز استفاده از ماهواره ها است که دشمنان، جوانان ما را در خط مقدم مورد هجمه فرهنگی قرار داده اند و شبکه های ماهواره ای یکی از مهم ترین سلاح دشمن برای هجمه فرهنگی است.


وی بیان کرد: حضور ماهواره ها در خانواده و ترویج فرهنگ و زندگی پوچ غربی از عوامل تزلزل در بنیان خانواده است و لازم است فرماندهان پایگاه های مقاومت، با الگو قرار دادن زندگی ائمه اطهار(ع) و حمایت از قداست خانواده، جامعه را به سمت و سوی ارزش های انسانی و الهی سوق دهند و با یاری گرفتن از قرآن و توجه و عمل به سیره اهل بیت(ع) بویژه در تربیت فرزندان، می توان جامعه را به سمت سعادت و خوشبختی هدایت کرد.

ویبا اشاره به ماموریت های بسیج در سال جدید گفت: اصلی ترین ماموریت بسیج در سال جدید معنویت افزایی و بصیرت افزایی و کیفی سازی برنامه های بسیج و حضور پررنگ در برنامه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و بصیرتی خواهد بود.


این مقام مسئول برگزاری یادواره های شهدا، را یکی از مواردی عنوان کرد که در الگو سازی برای جوانان بسیار حائز اهمیت است و فرماندهان پایگاه ها باید با اشرافیت کامل نسبت به برگزاری یادواره های شهداء با مشارکت اقشار مختلف جامعه اقدام کنند.

شریفی ضمن تاکید بر اینکه حفظ روحیه بسیجی، نقش حیاتی در تداوم انقلاب دارد، صحنه تقابل کنونی دشمن با نظام را جنگ فرهنگی به منظور ترویج ارزش های مادی خود در جامعه و فاصله گرفتن مردم از روحیه انقلابی و جهادی دانست.

فرمانده سپاه جلفا خاطرنشان کرد: ما باید با تیزبینی و هوشیاری راه حق را از باطل بازشناسیم و به تکلیف الهی خود در دفاع از اسلام ناب محمدی، ولایت و نظام جمهوری اسلامی که نشات یافته از مکتب الهی اهل بیت و قرآن کریم است، عمل کنیم .

خلیل شریفی در پایان با اشاره به اهميت فريضه امر به معروف و نهي از منکر گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامي ابزار آلات بسياري براي تبليغ انقلاب اسلامي و دين مقدس اسلام وجود دارد ولي با هجمه اي که بيش از چندين هزار شبکه ماهواره اي درصدد خدشه واردکردن به بنيان مستحکم خانواده است، اين امر وظيفه ما را در مقابله با فرهنگ غربي سنگين تر از گذشته می کند.

ضیافت افطاری و نشست مودت سالانه سپاه جلفا با حضور فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا، فرماندهان حوزه و پایگاه های مقاومت و خانواده های فرماندهان رده های تابعه در سپاه جلفا برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها