خبرهای داغ:

آئین تجلیل از خادمان راهیان نور بسیج دانشجویی اهر برگزار شد

خبرگزاری بسیج: به همت بسیج دانشجویی سپاه اهر و شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان، آئین تجلیل از خادمان راهیان نور بسیج دانشجویی اهر در محل سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۱۶۳۶
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، فرمانده سپاه اهر در این آئین اردوی راهیان نور را فرصتی مناسب برای جوانان برای آشنایی این قشر با ایثارگری های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس دانست.

عبدالحسین ایمانی حفظ اقتدار و امنیت نظام را به برکت خون شهدا و از جان گذشتگی های آنها عنوان و بیان کرد: امروز این فرصت فراهم شده تا قشر جوان و دانشجو بتوانند با حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس با ایثارگری ها و سیره و زندگی شهدا بیشتر آشنا شوند.

وی افزود: شهدا کسانی بودند که با قطع علاقه از مسائل دنیوی در جهت پاسداری از اهداف والای نظام و انقلاب به جبهه های نبرد حق علیه باطل شتافته و در این راه جان خود را فدای اسلام و انقلاب کردند.

ایمانی تاکید کرد: بزرگترین وظیفه امروز ما تبیین فرهنگ ایثار در جامعه، ادامه راه شهدا و انتقال فرهنگ ایثار به نسل های جدید انقلاب است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، یکی از توطئه های استکبار جهانی را تجزیه کشورها از جمله ایران برای تضعیف آن ها دانست و اظهار داشت: توطئه های متعدد امریکا و استکبار جهانی در ایران رنگ باخته و هیچ قدرتی یارای مقابله با ایران اسلامی را ندارد.

در پایان این آئین، ضمن معرفی سید امیر موسوی به عنوان مدیر عقیدتی و نظارت بسیج دانشجویی دانشگاه های اهر، از خادمان راهیان نور نیز تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها