استاد حوزه و دانشگاه:

دشمن در فتنه ها به دنبال ایجاد تردید در تبعیت ملت از امام (ره) است

استاد حوزه و دانشگاه های چهارمحال و بختیاری گفت: مهمترین ویژگی دشمن تغییر اولویت های جبهه مومن و ایجاد تردید در تبعیت مردم از خط امام است.
کد خبر: ۸۷۰۱۶۶۷
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام دکتر عبدالله کیوانی در نشست مسئولان ادوار بسیج دانشگاه های استان، بزرگترین دلیل عدم موفقیت برخی از مسئولین در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی را نبود نیروهای در طراز انقلاب با الگوی نوین و انقلابی عنوان کرد.

کیوانی اظهار داشت: ما در میدان های مختلف نیروهای در طراز انقلاب که آرمان های انقلاب اسلامی را فهم کرده باشد و بتواند متناسب با آن عمل کند کم داریم از این رو اولویت نخست جبهه نوین انقلابی، کادرسازی در همه میدان های این انقلاب شکوهمند به شمار می آید.

وی افزود: قدم اول در کادرسازی انقلابی، تربیت و تزکیه خود است و باید بدانیم همانگونه که امام (ره) فرمودند:"تا مهذب نشده اید مسولیت نگیرید"، شما بسیجیان هم باید به عنوان مسولان آینده انقلاب اولین قدم را حرکت در راستای مهذب کردن خود و پرهیز از گناه قرار دهید.

حجت الاسلام کیوانی خاطرنشان کرد: اگر مقام معظم رهبری مهمترین معروف را تشکیل و حفظ حکومت اسلامی تعریف می کنند، جبهه مومن انقلابی ما باید تشکیلات خود را در این راستا و معروف بزرگ تعریف کند و با تربیت خود و تشکیلات خود به دنبال معرفی نیروهای طراز انقلاب برای میادین مختلف انقلاب اسلامی باشد.

وی با اشاره به فلسفه انتظار و مهدویت گفت: اگر در روایات از افضل اعمال سخن به میان می آید منظور همان انتظار است.

ارسال نظرات