نماینده ولی فقیه در لرستان:

گرفتار شدن جهان اسلام به داعش نتیجه فاصله گرفتن از قرآن و عترت است

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: گرفتار شدن جهان اسلام به داعش نتیجه فاصله گرفتن از قرآن و عترت است.
کد خبر: ۸۷۰۱۷۲۰
|
۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۴:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت الله سید احمد میرعمادی در مراسم احیا شب قدر در پادگان امام حسین (ع) خرم آباد اظهار داشت: اگر جهان اسلام به داعش و گروههای تکفیری گرفتار شده است و اگر اجانب بر کشورهای اسلامی سلطه یافته اند علت آن این است که از قرآن و عترت اصله گرفته ایم.

وی با بیان اینکه هر جامعه ای که با قرآن و عترت آشنا باشد گمراه ان نمی شود، افزود: قرآن و عترت سد محکمی در برابر نفوذ دشمن هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: تا زمانی که روز قدس، راهپیمایی 22 بهمن، 15 خرداد، شب قدر و قرآن بر سر گرفتن را داریم دشمن نمی تواند در این کشور نفوذ کند.

میرعمادی تصریح کرد: زمانی که رهبر معظم انقلاب خطر نفوذ را یادآور می شوند قرآن و عترت تنها سلاحی هستند که در برابر نفوذ دشمن اثرگذار هستند.

وی با بیان اینکه شب 21 رمضان یکی از شب های قدر است که بسیاری از علما از جهاتی آن را ترجیح داده اند چون این شب آغاز دهه سوم ماه رمضان است و پیامبر از اشمب نسبت به انجام اعمال این ماه اهتمام ویژه ای داشته اند، تصریح کرد: شب قدر شب بهره مندی از قرآن و عترت است و شبی است که به اندازه ظرفیت و آمادگی خود از قرآن و اهل بیت(ع) استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: اینکه در شب قدر دعای مجیر و جوشن کبیر می خوانیم همه اینها برای این است که از قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بهره ای ببریم.

میرعمادی از معرفت و شناخت و پاکی و طهارت به عنوان دو شرط لازم برای فهمیدن قرآن یاد کرد و افزود: اهل بیت(ع) و قرآن معیار تشخیص حق و باطل و دو ریسمانی هستند که انسان را به خدا می رسانند.
ارسال نظرات