بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بندرعباس:

برگزاری آیین معنوی اعتکاف ماه رمضان در دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس عنوان کرد: اعتکاف خواهران در روزهای ۲۳، ۲۴ و ۲۵ ماه مبارک رمضان(۹، ۱۰ و ۱۱ تیرماه جاری) و برادران نیز در روزهای ۲۶، ۲۷ و ۲۸ ماه میهانی خدا معتکف خواهند شد.
کد خبر: ۸۷۰۲۲۳۶
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین عباس متین، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با اشاره به برگزاری اولین آیین اعتکاف معنوی ماه مبارک رمضان در دانشگاه آزاد اسللامی بندرعباس گفت:  این آیین معنوی در دهه سوم ماه مبارک رمضان و در دو بخش برادران و خواهران برگزار می شود.

 وی با بیان اینکه اعتکاف خواهران در روزهای ۲۳، ۲۴ و ۲۵ ماه مبارک رمضان(۹، ۱۰ و ۱۱ تیرماه جاری) برگزار می شود، افزود: برادران نیز در روزهای ۲۶، ۲۷ و ۲۸ ماه میهانی خدا معتکف خواهند شد.

 مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس بیان کرد: دانشجویان و عموم مردم می توانند با برقراری تماس با شماره تلفن های ۳۳۶۸۴۵۷۷ و ۳۳۶۷۴۱۲۱ برای شرکت در این آیین ثبت نام کنند.

 وی، هزینه ثبت نام دانشجویان دانشگاه آزاد را ۱۵ هزار تومان و عموم مردم را ۵۰ هزار تومان اعلام کرد و اظهار کرد: مناجات های سحر، سخنرا نی و حلقه های معرفت با حضور اساتید و روحانیون از برنامه های پیش بینی شده برای این آیین است.

 متین افزود: آیین معنوی اعتکاف به همت ستاد اعتکاف دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس برگزار می شود.

 مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس خاطرنشان کرد:  از وجود اساتید برجسته حوزه و دانشگاه استان هرمزگان و قم برای اجرای برنامه های بصیرت افزایی در آیین معنوی اعتکاف دانشجویان در ماه مبارک رمضان استفاده خواهد شد.

ارسال نظرات