سهیل سلیمی در گفتگو با «بسیج»:

مدیران فرهنگی نمی خواهند کارهای ارزشی ساخته شود

کارگردان و مستندساز گفت: اگر مدیر فرهنگی وجود دارد لطفا اعلام حضور کند ما این همه سوژه و ایده برای شهدا و ارزش ها نوشته ایم نیروی انسانی وجود دارد کارگردان هایش وجود دارند ولی مدیر فرهنگی فهیمی که پای این کار بیاید و هزینه کند تا چنین کارهایی ساخته شود وجود ندارد.
کد خبر: ۸۷۰۲۲۷۶
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
سهیل سلیمی کارگردان و مستندساز در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در مورد نبود آثار سینمایی در مورد حادثه هفتم تیر گفت: همانطور که رهبری فرمودند کاری در این حوزه صورت نمی گیرد به خاطر اینکه مدیران فرهنگی نمی خواهند کاری انجام شود.

وی افزود: ما واقعا از تکرار این مطالب خسته شده ایم که باور کنید کارگردان در این زمینه هست فیلم نامه هست ایده ها وجود دارد ولی مدیر فرهنگی که بخواهد پول دهد این کارها ساخته شود وجود ندارد.

سلیمی تصریح کرد: اگر مدیر فرهنگی وجود دارد لطفا اعلام حضور کند ما این همه سوژه و ایده برای شهدا و ارزش ها نوشته ایم نیروی انسانی وجود دارد کارگردان هایش وجود دارند ولی مدیر فرهنگی فهیمی که پای این کار بیاید و هزینه کند تا چنین کارهایی ساخته شود وجود ندارد.

سلیمی اظهار داشت: مدیران فرهنگی ما صرفا افرادی هستند که صبح در اداره مربوطه کارت می زنند و چه حقوق هایی می گیرند ولی اینکه چه می کنند و چه عملکردی دارند ما نمی دانیم.

ارسال نظرات