مسئول نمایندگی ولی فقفیه در سپاه سیریک:

شخصیت امیرالمومنین (ع) به گونه ای است که حتی دشمنانش نیز زبان به مدح و ستایش او گشوده اند

مسئول نمایندگی ولی فقفیه در سپاه سیریک، گفت: شخصیت امیرالمومنین (ع) به گونه ای است که حتی دشمنانش نیز زبان به مدح وستایش او گشوده اند و در باره کمالات امیرالمومنین (ع) کتاب نوشته اند.
کد خبر: ۸۷۰۲۲۸۹
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، حجت الاسلام اربابی به مناسبت فرا رسیدن 19رمضان و ضربت خوردن مولای متقیان امیرالمومنین (ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان هرمزگان عنوان کرد: روز نوزدهم رمضان روز ضربت خوردن امیرالمومنین (ع) است .امیرالمومنین (ع) قطب السالکین ، امام العارفین ، امیر نیکی ها و والایی ها ،یعسوب الدین و شخصیتی است که دوست و دشمن با همه مخالفتها ، سب و نفرین ها و جعل احد یث ها باز زبان به مدح وستایش اوگشوده اند با اینکه نزدیک به 60 سال و حتی بعداز شهادت آن بزرگوار همچنین در دوران حکومت معاویه آن حضرت فضائلش نادیده گرفته شداما آنقدر فضائل او زیاد بود و آنقدر این نور گسترده بود که هیچ مانعی نتوانست آن را بپوشاند.

وی در ادامه افزود: ابن ابی الحدید عالم سنی معتزلی در جلد اول از شرح نهج البلاغه اش 24 حدیث در مورد امیرالمومنین (ع) آورده و می گوید : اینها یک خوشه ای است از آن مطالبی که پیغمبر در مورد امیرالمومنین علی (ع) فرموده است .و می گوید چه بگویم در موردکسی که دشمنانش در مورد کمالات و فضائل او کتاب نوشته اند.

حجت الاسلام اربابی تصریح کرد: جرج جرداق مسیحی می گوید: من مسیحی هستم ولی علی (ع) را به خاطر فضائلش دوست دارم وبه دنبال هرفضیلتی رفتم دیدم دروجود امیرالمومنین (ع) وجود دارد.

نعیم اربابی درپایان با اشاره به حدیثی نورانی از امیرالمومنین (ع) که می فرمایند :مرا با تقوا و عملتان یاری کنید خاطر نشان کرد : اگرچه ما در زهد و درامور زندگی نمی توانیم مانند علی (ع) باشیم ولی با توجه به فرموده امیرالمونین (ع) باید با رعایت تقوا خود را به ایشان نزدیک کنیم.

ارسال نظرات