مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان :

اجرای طرح هجرت 3 با مشارکت بیش از 3 هزار دانش آموز لرستانی

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت : طرح هجرت 3به دنبال گسترش فرهنگ كارآفرینی ، مسئولیت پذیری و روحيه جهادي در دانش آموزان است .
کد خبر: ۸۷۰۲۴۹۸
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی طرح هجرت 3گفت : طرح هجرت 3به دنبال گسترش فرهنگ كارآفرینی ، مسئولیت پذیری و روحيه جهادي در دانش آموزان است .

دکتر گودرز کریمی فر در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی طرح هجرت 3 با اشاره به اجرای این طرح در 300آموزشگاه با مشارکت 3هزارو 500دانش آموز افزود : بهسازی ، زیباسازی ، تعمیرو تجهیز امکانات مدارس با استفاده از ظرفیت دانش آموزان و بهره گیری از روحیه کار جهادی در آنان دنبال خواهد شد .

وی به حمایت های بی دریغ فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) از برنامه های مشترک با بسیج دانش آموزی و فرهنگیان اشاره کرد و گفت : بسیج در هر عرصه ای ورود کرده ،موفق بوده و این به پشتوانه هدف ، تعصب و احساس رسالتی است که درنیروهای بسیجی وجود دارد .

کریمی فر به تخصیص 2میلیارد ریال برای تامین تجهیزات مورد نیاز طرح هجرت 3اشاره کرد و گفت : طرح هجرت 3 به مدد اهداف معنوی که در آن وجود دارد ، نتایجی را به دنبال می آورد که در جاهای دیگر با اعتبارات مشابه امکان پذیر نیست .

وي افزود: بسیج علاوه بر طرح هجرت 3، در امور علمی دانش آموزان با حساسیت و دغدغه ورود پیدا کرده و با اجرای طرح آیه های تمدن و حمایت از دانش آموزان نخبه و مستعد زمینه موفقیت بیشتر آنان را در کنکور سراسری و المپیادهای علمی فراهم کرده است . کریمی فر در ادامه به طرح تولیدی کردن و کارآفرینی در هنرستانها اشاره کرد و گفت : با بهره گیری از ظرفیت هنرستانها و استفاده از هنرآموزان می توان علاوه بر تحقق اهداف طرح هجرت 3 به کارآفرینی ، اشتغال زایی و مهارت آموزی دانش آموزان هم کمک کرد .

مسئول بسیج دانش آموزی استان لرستان هم در این جلسه هدف از اجرای طرح هجرت 3را کمک به آموزش و پرورش در راستای عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت : معظم له از به کار گیری جوانان درامر بهسازی و تعمیر مدارس به گنجی بزرگ تعبیر کرده اند که می تواند برای مسئولین راهگشا باشد .

سرهنگ حسینی در ادامه از تعامل ، مشارکت و همکاری صمیمانه آموزش و پرورش در اجرای این طزح تقدیر کرد و افزود : انتظار می رود امسال نیز همچون گذشته شاهد حضور با نشاط دانش آموزان در این طرح باشیم .

سرهنگ بیرانوند مسئول بسیج سازندگی لرستان هم در این جلسه به ساماندهی 5هزارو 300نفر در اجرای طرح هجرت 3 اشاره کردو گفت : 3500نفر از این آمار مربوط به دانش آموزان است . وی در ادامه به اختصاص یک میلیارد و 350میلیون ریال برای اجرای طرح هجرت 3در سال جاری اشاره کرد و گفت : تلاش می شود تا اعتبارات بیشتری برای این طرح جذب شود .

ارسال نظرات