به مناسبت روز جهانی قدس:

شورای قشر بسيج كارگری استان یزد بیانیه ای صادر نمود

در این بیانیه آمده است: ما کارگران بسیجی با شركت پر شور و آگاهانه در راهپیمایی روز قدس، حماسه ای به ياد ماندنی رقم زده و مشت محكمی بر دهان دشمنان امت اسلام به خصوص آمریکای جنایتکار و رژیم اشغالگر قدس، خواهیم زد.
کد خبر: ۸۷۰۲۵۳۳
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، در بيانيه ی شورای قشر بسيج كارگري استان یزد آمده است:

(بسمه تعالی)

روز قدس فقط روز فلسطین نیست ، روز اسلام است .حضرت امام خمینی (ره)

روز قدس روز همبستگی جهان اسلام و روز مبارزه با صهیونیست غاصب است . روزی که یادآور یک فراخوان 38 ساله از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به جهانیان می باشد.

روز جهانی قدس، روز همبستگی بین المللی جهان اسلام و روز مبارزه مسلمانان با رژیم صهیونیستی برای تعیین سرنوشت مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین است. روزی که به تعبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران روز تمایز میان منافقان و مؤمنان متعهد است.

از این رو مسلمانان جهان، روز قدس را نماد فریادی بلند در برابر زورگویی و ستمگری و سرآغاز حرکت به سوی خورشید رهایی سرزمین های اشغالی از سیطره ی صهیونیست های کودک کش و کودک سوز می دانند.

بر این اساس کارگران بسیجی، در راستای تحقق اهداف و آرمان هاي انقلاب اسلامی در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل ، با عزم راسخ و استعانت ازخدا وند متعال ، رسالت خود را به سرانجام مقصود رسانده و بار ديگر ضمن بيعت با آرمان هاي امام راحل (ره) و امام خامنه اي (مد ظله العالي) اعلام مي دارند، تا در راستای جهاد و مبارزه با افکار و حرکت های نفوذی استكبار جهانی، با شركت پر شور و آگاهانه در راهپیمایی روز قدس، حماسه اي به ياد ماندني رقم زده و مشت محكمی بر دهان دشمنان امت اسلام به خصوص آمریکای جنایتکار و رژیم اشغالگر قدس، خواهند كوبيد.

ارسال نظرات