مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

پرونده مسکن مهر در زنجان بسته می‌شود

تحویل مسکن مهر در زنجان تا پایان مهر ماه سال جاری پایان می‌یابد و پرونده آن بسته می‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۲۵۷۹
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در جلسه شوراي مسكن استان زنجان گفت: تحویل مسکن مهر در زنجان تا پایان مهر ماه سال جاری پایان می‌یابد و پرونده آن بسته می‌شود

وثوقی با اشاره به فعالیت پروژه 360 واحدی پرنیان در زنجان افزود: این پروژه 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان خاطر نشان کرد: این پروژه برای تکمیل خود با مشکلاتی از قبیل فاضلاب شهری، کمبود آورده‌های متقاضیان و عدم صدور گواهی پایان‌کار مواجه است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 95 درصدی پروژه 128 واحد «ورسک کادوس» در شهرستان ابهر اضافه کرد: این پروژه نیز با مشکل آب و کمبود آورده متقاضیان مواجه است.

وثوقی با اشاره به اینکه پروژه 192 واحدی «سرو» نیز دارای پیشرفت فیزیکی بالای 95 درصدی است، خاطر نشان کرد: صدور پیایانکار و کمبود آورده متقاضیان نیز از مشکلات این پروژه است.

وی با اشاره به اینکه پروژه 144 واحدی – 96 واحدی – 33 واحدی شن پل در شهرستان ابهر قرار دارد، خاطر نشان کرد:این پروژه نیز با پیشرفت فیزیکی 93 درصد با مشکل آب و کمبود آورده متقاضیان روبه‌رو است.

وثوقی با بیان اینکه پروژه 640 واحدی میلاد دارای پیشرفت 85 درصدی است، خاطرنشان کرد: پروژه 250 واحدی آسمان آبی نیز با پیشرفت 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارای مشکل حقوقی، بالابودن قیمت تمام شده به دلیل تبدیل از استیجاری به مهر و سختی تامین آورده متقاضیان و فاضلاب شهری مشکلات این پروژه است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه پروژه‌های 360 واحدی پرنیان و 192 واحدی سرو تیر ماه سال جاری آماده تحویل است، ادامه داد: پروژه‌های 128 واحدی «ورسک کادوس» و پروژه 144 واحدی – 96 واحدی – 33 واحدی شن پل نیز تا پایان مرداد ماه آماده تحویل است.

ارسال نظرات