برپایی سفره های افطار در بوستان شهروند منطقه ایران زمین کرج + تصاویر

به مناسبت شام شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) حوزه 213 شهید محمد منتظری اقدام به برپایی سفره های افطار در بوستان شهروند واقع در منطقه ایران زمین حصارک کرج کرد.
کد خبر: ۸۷۰۲۵۸۹
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ به مناسبت شام شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) حوزه 213 شهید محمد منتظری ناحیه امام سجاد(ع) اقدام به برپایی سفره های افطار در بوستان شهروند واقع در منطقه ایران زمین حصارک کرج کرد.

بر اساس این گزارش مراسم افطار با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء آغاز شد و پس از اتمام نماز جماعت سفره های افطار باز شد و از روزه دارانی که در این فضای سبز حضور داشتند با چای و آش رشته پذیرایی بعمل آمد.

در همین رابطه علی اصغر پرده دار فرمانده حوزه 213 شهید محمد منتظری در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این برنامه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)که فرمودند باید سفره های افطاری ساده را رواج دهیم اجرا شده است وی همچنین گفت برنامه های متنوع دیگری در قالب سبک زندگی اسلامی و اقتصاد مقاومتی قرار است توسط واحد فرهنگی این حوزه بعد از ماه مبارک رمضان در این بوستان برای خانواده هایی که از این فضای سبزاستفاده میکنند اجرا شود .
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها