مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی‌آباد:

ورود دانش‌آموزان به مباحث هسته‌ای یک حرکت ارزشمند و راهبردی است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی‌آباد گفت: ورود دانش‌آموزان به مباحث هسته‌ای یک حرکت ارزشمند و راهبردی است.
کد خبر: ۸۷۰۲۷۳۸
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، مهدی سالاری در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاجى آباد اظهار داشت: رشد سریع تکنولوژی و دسترسی آسان دانش آموزان به فضای مجازی باعث شده با دقت بیشتر و با عنایت ویژه‌ای بحث فضای مجازی را مد نظر داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به گستردگی فضای مجازی و حضور حداکثری نوجوانان و جوانان در شبکه های اجتماعی، لازم است خوراک فضای مجازی را متناسب با فرهنگ و ارزش‌های خودمان تهیه نموده در فضای مجازی نشر دهیم.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان حاجی‌آباد اضافه کرد: در صورتی که تدابیری جدی برای این مبحث اندیشیده نشود، افرادی دیگر در آن‌سوی مرزها در ستادها و اتاق‌های فکر خود در راستای از بین بردن فرهنگ و غیرت اسلامی و ایجاد یأس و ناامیدی در جوانان خوراک فضای مجازی را برای جوانان ما تهیه و آنان را آماج حملات جنگ نرم خود قرار خواهند داد.

این مسؤول با اشاره به اینکه پرسش مهر ریاست محترم جمهور در خصوص انرژی هسته‌ای به عنوان یک حرکت ارزشمند و مفید بود، یادآور شد: در این مورد ما از ظرفیت دانش‌آموزان با تهیه کلیپ‌های جالب و خلق آثاری ارزشمند در خصوص انرژی هسته ای استفاده کرده و همچنین دراین رابطه دانش‌آموزان در سطح شهرستان و استان رتبه خوبی را کسب کردند.

سالاری در پایان تصریح کرد: از اعضای کارگروه علمی فضای مجازی خواسته شد با همفکری، تحقیق و پژوهش، ارائه راه‌کارهای مناسب و تهیه خوراک فضای مجازی متناسب با نیاز نوجوانان و جوانان راه را برای فعالیت‌های عوامل بیگانه در فضای مجازی بسته، و به دشمن اجازه نزدیک شدن به خاکریز فرهنگ و غیرت اسلامی را ندهند.

نشست کارگروه علمی و فضای مجازی با حضور مدیر آموزش و پرورش و مسئولین ادارات مرتبط شهرستان در محل دفتر مدیر آموزش و پرورش برگزار شد.

ارسال نظرات