در شب مقدرات؛

استغاثه منتظران دیار علوی در شب تقدیر / تصاویر

مردم مازندران در تکایا و مساجد شهر ها و روستاهای استان بار دیگر ندای استغاثه سر داده و بعد از طلب مغفرت بهترین مقدرات را از خدای متعال خواستار شدند.
کد خبر: ۸۷۰۲۷۶۴
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج مازندران، امت خدا جو و مومن دیار علویان با احیاء سومین لیالی قدر، با حضور در مساجد، حسینیه هاو تکایای مناطق شهری و روستایی مازندران با راز و نیاز و نجواهای عارفانه ای که توام با تضرع  شب را به سحر رساندند.
 
 مومنین خدا جو ی با مغتنم شمردن  فرصت الهی قدر بار دیگر سفره دل را نزد پروردگار خود گشوده و با  اشتغاثه از خدای متعال نیکی طلبیدند.
 
زن و مرد،پیر و جوان در کنارهم فضای شب های رمضان بویژه شب مبارک قدر و نزول قرآن و برکات را سراسر معنوی، عرفانی و خدایی کرد.

 مردم مرکز مازندران هم گرچه در مساجد، حسینیه ها و امام زادگان شب را به سحر رساندند، مصلی امام خمینی ساری هم نمونه ای از این عبودیت و قدر شناسی را به صورت ویژه به نمایش گذاشت. 
 
نجواها، گریه ها، قرآن به سر ها و راز و نیاز و نیایش عابدان خداجوی برای امت واحده امید را به زندگی ای اسلامی تزریق کرد تا با روحیه ای برگرفته از شب های قدر مصمم تر و استوار تر قدم بر تقدیر گذارند.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها