منتخب مردم در مجلس دهم در گفتگو با «بسیج»:

مسئولان باحمایت از هنرمندان‎ارزشی الگوی درست را به مردم معرفی کنند

نماینده مردم خمین در مجلس گفت: اگر از هنرمندان اصیل که به ارزش ها احترام می گذارند تجلیل شود این حمایت و پشتیبانی کم کم بر کل جامعه موثر خواهد بود و مردم هنر خالص را ار این قشر می گیرند.
کد خبر: ۸۷۰۲۸۱۶
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
محمد ابراهیم رضایی منتخب مردم در مجلس دهم در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با شاعران گفت: رهبری در این دیدار هشدار دادند که هنرمندانی که اندیشه پاک و ناب برگرفته از فرهنگ اهل بیت دارند موردحمایت مسئولان قرار گیرند.

وی افزود : اگر از هنرمندان اصیل که به ارزش ها احترام می گذارند تجلیل شود این حمایت و پشتیبانی کم کم بر کل جامعه موثر خواهد بود و مردم هنر خالص را ار این قشر می گیرند.

رضایی تاکید کرد: نکته کلیدی این است که افراد وابسته از نظر فکری و گرایشات غربی متصل به فرهنگ غربی نباید محور توجه مسئولان قرار گیرند، این باید یک اصل باشد برای مسئولانی که می خواهند جامعه هنر ی را مورد توجه قرار دهند.

نماینده مردم خمین در مجلس اظهار داشت: اقشار مختلف جامعه از عملکرد مسئولان و نوع برخورد آنها با هنرمندان ارزشی و غیر ارزشی الگو می گیرند و این موضوعات اثراتش را در پیکره جامعه خواهد گذاشت.

ارسال نظرات