خبرهای داغ:

فلسطین نماد مظلومیت ارزش‌های انسانی است

خبرگزاری بسیج: شهردار تبریز با صدرو پیامی، ضمن گرامی‌داشت روز جهانی قدس تاکید کرد: حضور خط‌شکن شهروندان در گردهمایی کوبنده روز جهانی قدس، بار دیگر پشتیبانی ملت ایران را از حرکت‌های حق‌طلبانه مظلومان جهان نشان خواهد داد.
کد خبر: ۸۷۰۲۸۱۷
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی، با تاکید بر این‌که این روز مهم، محدود به جغرافیای فلسطین اشغالی نیست، خاطرنشان کرده است: فلسطین عزیز، نماد مظلومیت ارزش‌های انسانی در جهان معاصر است.

وی با اشاره به این‌که آتش جهالت و تکفیر، امروز دامان کشورهای مدعی را گرفته است، یادآور شده است: کشورهایی که دهه‌های متمادی، حامی اسرائیل غاصب بودند و یا در مقابل بی‌شرمی‌های این رژیم سفاک، سکوت اختیار کرده بودند، امروز خود گرفتار ناامنی‌هایی هستند که ریشه صهیونیستی دارد.

در پیام شهردار تبریز، روز جهانی قدس، میراث ماندگار امام راحل(ره) توصیف شده و آمده است: امروز به واسطه امواج آزادی‌خواهی و حق‌طبی، صهیونیسم، دوره افول و انحطاط خود را آغاز کرده و داعش، آخرین نفس‌های هرزه این رژیم جعلی است.

شهردار تبریز با دعوت از شهروندان برای حضور پرشور در راهپیمایی دشمن‌شکن روز جهانی قدس، یادآور شده است: همراهی با ندای حق‌طلب مظلومان جهان، فریاد رسای این روز خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها