مدیر کار گروه امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل:

اکیپ های پزشکی در مناطق محروم خدمت رسانی می کنند

اکیپ های پزشکی عمومی در این مناطق مستقر شده و با انجام ویزیت های رایگان و خدمات پرستاری و مامایی به مردم خدمت رسانی می کنند.
کد خبر: ۸۷۰۲۹۵۴
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، طرحی به نام ویزیت رایگان بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل با حضور پزشکان و پرستاران در مناطق محروم شروع شد.

در حاشیه برگزاری این طرح مدیر کار گروه امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اهداف بسیج جامعه پزشکان استان گفت: بخشی از بخشنامه هایی که به ما ابلاغ شده بر تاسیس بیمارستان های ثابت و تخصصی در مناطق محروم و خصوصا مناطق مرزی تاکید دارد و بر اساس همین بخشنامه و هماهنگی هایی که انجام شد مناطق مرزی و محروم اطراف شهرستان نمین را برای شروع این طرح انتخاب کرده ایم.

یزدانی ادامه داد: در مرحله اول اکیپ های پزشکی عمومی در این مناطق مستقر شده و با انجام ویزیت های رایگان و خدمات پرستاری و مامایی به مردم خدمت رسانی می کنند.

مدیر کار گروه امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: با انجام ویزیت های اولیه، بیماری های عمومی این مناطق مشخص می شود و بر اساس نوع بیماری رایج در هر منطقه و آنالیزی که توسط کارشناسان ما صورت می گیرد در بیمارستانی که 20 روز بعد از ویزیت معاینات عمومی در اطراف نمین مستقتر خواهد شد با حضور متخصصان اقدام به درمان بیماری های حاد خواهیم کرد.

وی در پایان با تاکید بر رایگان بودن ویزیت های عمومی و تخصصی اضافه کرد: در این بیمارستان علاوه بر معاینات تخصصی، جراحی های سرپایی از قبیل جراحی چشم، جراحی دندان و ... نیز انجام می گیرد اما در صورت نیاز به سایر جراحی های پیچیده طبق هماهنگی هایی که با بیمارستان های نمین و اردبیل انجام گرفته بیماران به آن بیمارستان ها منتقل شده و به صورت کاملا رایگان جراحی و مداوا خواهند شد.

ارسال نظرات