مسئول نمایندگی ولی فقیه گلوگاه مطرح کرد:

چهار کلید سلامت و تندرستی برای انسان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه گلوگاه در سلسه بحث های اخلاقی ،کلید سلامت و تندرستی را چهار چیز دانست.
کد خبر: ۸۷۰۳۱۳۶
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه گلوگاه در سلسه بحث های اخلاقی بیان داشت: کلید سلامت و تندرستی چهار چیز است، 1-کم حرف زدن 2- کم خوابیدن 3- راه رفتن به اندازه 4- کم خوردن

رکاوندی با اشاره به کم حرفی خاطر نشان کرد: هرکس زیاد حرف بزند خطا های او زیاد می شود و کسی که خطاهایش زیاد شود حیایش کم می شود و تقوایش کم می شود در نتیجه دلش می میرد سپس کسی که دلش بمیرد هیچ ندارد.

وی  در ادامه با اشاره به اینکه سلامتی بهترین نعمتها است به نقل از امام علی (ع) گفت: « سرمایه هایتان را فدای جسمتان کنید» یکی از بد بختی های بشر فقر و تنگ دستی و نداری است و بدتر از فقر و نداری بیمار و مرض بدن و جسم است. حرف زیاد زدن افت جسمی و روانی دارد.

حجه الاسلام حسینی رکاوندی با نقل از پیامبر اکرم (ص)گفت: آن شبی به معراج رفته بودم از پشت، دستی بر شانه ام قرار گرفت که متوجه نشدم دست چه کسی بود، آنقدر لذت بخش بود که هرگز از یادم نرفت.

وی ادامه داد: بعداز فتح مکه پیامبر تمام بتها را شکستند، غیر از بت بزرگ که جبرئیل آمد و گفت :یا رسول ا... شما این بت را نشکنید، کسی باید این را بشکند که هرگز بت را پرستش نکرده است.

حسینی بیان کرد: آن شخص کسی نبود جز حضرت علی (ع) که از دوش پیامبر بالا رفت و آن بت را شکست، در این موقع پیامبر متوجه شد دستی که شب معراج بر شانه اش خورد همان دست امام علی (ع) بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها