مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نکا:

روز قدس خط بطلان بر اهداف دشمن در کشورهای اسلامی است

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نکا خاطرنشان کرد: حضور ملت مسلمان و غیرتمند ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس، خط بطلانی بر تمام برنامه‌ریزی‌های دشمن در دستیابی بر اهداف شوم‌شان در خاورمیانه و کشورهای مسلمان است.
کد خبر: ۸۷۰۳۲۲۱
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نکا با تاکید بر بزرگداشت روز قدس و حضور پرشور مردم در این اجتماع عظیم اسلامی که توسط امام خمینی(ره) به جهان صادر شده است، گفت: اکنون فرهنگ مبارزه با اسرائیل و صهیونیست یک فرهنگ ناب و اصیل برای تمام آزادی‌خواهان جهان است که حضور گسترده ما در این راهپیمایی راهی برای استمرار آن است.

مصطفی باقری با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای بزرگداشت روز جهانی قدس در این شهرستان، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های مختلف انجام و مسیرها مشخص شده است و مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان البرز، سخنران راهپیمایی یوم‌الله روز قدس در نکا است.

وی افزود: راهپیمایی روز قدس در نکا در روز جمعه، 11 تیرماه مصادف با بیست و پنجم ماه مبارک رمضان رأس ساعت 10:30صبح از روبروی جهادکشاورزی نکا به سمت مصلای این شهر برگزار می‌شود و حجت‌الاسلام محمدجواد موحد، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، سخنران این تجمع است.

وی ادامه داد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته مردم با حضور خود در این راهپیمایی انزجار خود را از عملکردهای ددمنشانه اسرائیل و سرکرده‌های کفر نشان خواهند داد و بار دیگر مردم مسلمان جهان با اتحاد و وحدت خود در این روز، قدمی بر نابودی استکبار و کفر نزدیک می‌شوند.

باقری با بیان اینکه حضور نقش‌آفرین و موثر ملت مسلمان ما در سال‌های گذشته، از این روز به عنوان یک روز جهانی ساخته است که همه ملت‌های مظلوم جهان برای آزادی فلسطین و برچیده شدن رژیم منحوس اسرائیل در صحنه حاضر می‌شوند، گفت: امسال نیز با توجه به دشمنی‌های مختلف در نقاط مختلف جوامع اسلامی توسط این رژیم و دست‌نشان‌ده‌های آن، مردم با حضور گسترده‌تری در راهپیمایی روز قدس، شرکت می‌کنند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نکا خاطرنشان کرد: حضور ملت مسلمان و غیرتمند ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس، خط بطلانی بر تمام برنامه‌ریزی‌های دشمن در دستیابی بر اهداف شوم‌شان در خاورمیانه و کشورهای مسلمان است.

وی حمایت از مظلومان جهان را مهم‌ترین وظیفه ما به عنوان مسلمان دانست و ادامه داد: مردم آزاده و مسلمان ایران اسلامی در هر شرایطی از فلسطین و کشورهای مظلوم جهان، حمایت کرده و اهداف و برنامه‌ریزی‌های مختلف استکبار جهانی و مزدوران را با چالش‌های جدی مواجه می‌کنند.

باقری همچنین یادآور شد: اکنون تمام کشورهای مظلوم و مسلمان جهان در معرض خطر دشمن و دسیسه‌های مختلف جبهه کفر قرار گرفته‌اند و حضور ملت ایران در این راهپیمایی روز قدس، نوعی اعلام حمایت از مظلومان جهان است که تا آزادی فلسطین و قدس عزیز و آزادی همه کشورهای دربند ادامه دارد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نکا افزود: با حمایت های همه‌جانبه مردم مسلمان جهان، اتحاد و وحدت همه‌جانبه، رژیم جعلی و نامشروع اسرائیل در آستانه فروپاشی قرار گرفته است که باید این وحدت و انسجام در هر شرایطی حفظ شده و همه مسلمانان در دفاع از حقوق دیگر مسلمانان، در صحنه حاضر شوند.

وی نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس توسط امام راحل، بهترین اقدام برای حمایت از مظلومان اعلام کرد و با تأکید برحضور همگانی مردم نکا در کنار آحاد مردم کشور و جهان در راهپیمایی روز قدس، گفت:حمایت از مردم مظلوم عراق، سوریه، بحرین و سایر مظلومان، از وظایف مهمی است که به عنوان مسلمان بر عهده ما نهاده شده است و هرگز نباید فراموش شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها