عضو کمیسیون عمران مجلس:

دریافت کنندگان حقوق‌های نجومی باید از شهیدان شرم کنند

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران ملی دریافت کننده حقوق‌های نجومی باید از شهدا شرم کنند و مایه بسی تاسف است که شاهد این اقدامات ناصواب در شرایط بد بودجه‌ای در کشور از سوی نظام بانکی هستیم.
کد خبر: ۸۷۰۳۲۳۲
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،محمد دامادی ظهر امروز در دومین جلسه شورای اداری مرکز مازندران در فرمانداری ساری، اظهار داشت: مدیران ملی دریافت کننده حقوق‌های نجومی باید از شهدا شرم کنند و مایه بسی تاسف است که شاهد این اقدامات ناصواب در شرایط بد بودجه‌ای در کشور از سوی نظام بانکی هستیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دریافت حقوق‌های نجومی از سوی برخی مدیران ملی کشور، خسارات جبران ناپذیری بر پیکره اقتصاد جامعه به بار آورده است، افزود: به دنبال تشکیل فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی در مجلس دهم برای برخورد با این تخلفات برزگ در جامعه هستیم.

به گزارش تسنیم نماینده مردم ساری و میاندورود با انتقاد صریح از شیوع زد و بندهای سیاسی و جناحی در برخی ادارات و سازمان‌ها و برگزاری مناقصات طرح‌های عمرانی، گفت: این اقدامات ناصواب در حالی در کشور ما در حال رخ دادن بوده که رزمندگان مدافع حرم در آنسوی مرزها برای حفظ آرامش و امنیت منطقه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها