در جلسه نمایندگان با مسئولین شهرستان سرعین مطرح شد

استقرار معاونت گردشگری درسرعین

نمایندگان مردم اردبیل نیر ،نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در جلسه با مسئولین شهرستان سرعین بر ضرورت توسعه متوازن شهرستان ،احیای پروزهای راکد همچون "ساری سو" و استقرار معاونت گردشگری در این شهرستان را تاکید نمودند.
کد خبر: ۸۷۰۳۳۴۲
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، جلسه بررسی مشکلات شهرستان سرعین با حضور هر سه نماینده مردم اردبیل، نیر ،نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و مدیران کل استان اردبیل و اعضای شورای شهر سرعین در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

عاطف ناصری فرماندار سرعین ضمن ارائه گزارشی از روند اجرایی پروژه های شهرستان سرعین از مشکلات موجود شهرستان گفت : خوشبختانه تعاملی که بین نمایندگان حوزه انتخابیه ایجاد شده امیدوار کننده است و این همدلی باعث می شود توسعه شهرستان سرعین شتاب بیشتری داشته باشد.

ناصری با بیان اینکه شهرستان سرعین دارای جاذبه های های طبیعی و گردشگری است و نیاز به یک نگاه توسعه محور در بین همه مسئولین استانی دارد، افزود: اولویت های گردشگری و تامین زیر ساخت های لازم برای افزایش گردشگر از 7 میلیون به 10 میلیون جزو اهداف ما در شهرستان سرعین است.

بدری نماینده مردم اردبیل ،نیر ،نمین وسرعین در مجلس شورای اسلامی در ابتدا با تاکید بر اهمیت استراتژیکی شهرستان سرعین در ارتقای صنعت اقتصادی استان افزود: با تمام توان در خدمت توسعه متوازن شهرستان سرعین هستیم.
وی اولویت های پیگیری تشکیل جلسه جداگانه کمیسیون ماده پنج در شهرستان سرعین و برخورداری شهرداری سرعین از درآمد آبهای گرم تاکید کرد و اظهار داشت:اگر بدنبال پیشرفت این شهرستان هستیم قطعا باید شهرداری توانمندی در شهر سرعین داشته باشیم تا گردشگری این شهرستان رشد کند.

کریمی نماینده مردم اردبیل ،نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت :حداقل بايد ٧٠ درصد درامد حاصل از آبهاي گرم شهرستان سرعين در سرعين هزينه شود. وی گفت:در سال گذشته حدود ١١ ميليارد تومان درآمد از مجموعه آبهاي گرم شهرستان حاصل شده است و تنها مقدار اندكي در شهرستان هزينه شده است.
وی تصریح کرد:تلاش میکنیم امسال پروژه ٨ ساله "ساري سو" را تعيين تكليف كنيم، تعاوني و سرمايه گذاران توانا در خود شهرستان براي اجراي اين پروژه در سرعين وجود دارد.

فیضی نماینده مردم اردبیل، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تاکید بر اولویت اول گردشگری شهرستان سرعین به عنوان نگین گردشگری استان استقرار معاونت گردشگری میراث فرهنگی در سرعین را تاکید کرد و گفت: استفاده از ظرفيت تورهاي گردشگري در شهرستان ميتواند ماندگاري مسافرين و گردشگران را افزايش دهد.

مدیران و اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان نیز با بیان مشکلات در حوزه های کاری خود خواستار پیگیری و حل مشکلات مردم و سهولت در اجرای پروژه های اقتصادی شهرستان سرعین شدند.

ارسال نظرات