بیانیه فرمانده حوزه سه ثارالله عقدا :

روز قدس نماد آزادی خواهی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی

در این بیانیه آمده است: قدس در تاریخ درخشان امت اسلام نماد وحدت و یکپارچگی است. قدس محور هویت و اتحاد‌‌ همان امتی است که مستضعفان زمین را وارثان واقعی می‌داند
کد خبر: ۸۷۰۳۳۸۵
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از عقدا، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با تدبیر امام خمینی(ره) به نام روز قدس نامگذاری شده است، فرمانده بسیج حوزه سه ثارالله عقدا در بیانیه ای از همه اقشار ملت فهیم ایران اسلامی برای شرکت در این راهپیمایی دعوت بعمل آورده است.

فرمانده حوزه سه ثارالله عقدا گفت:مسلمانان‌جهان ‌باید روز قدس ‌را روز همه ‌مسلمین‌، بلکه ‌مستضعفین‌ بدانند. مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

روز جهانی قدس عرصه جوشش و فوران خشم و اراده جامعه بین الملل بر علیه جنایات دردمنشانه رژیم صهیونیستی و صحنه انزوای راهبردی آمریکا و میدان هراس و وحشت اسرائیل در پیشگاه ملتهاست که این حرکت عظیم از ام القرای امروز جهان اسلام یعنی ایران اسلامی و با تدبیر و ژرف اندیشی حضرت امام خمینی (ره) و سپس تاکید و تداوم آن توسط مقام معظم رهبری به جامعه جهانی تبدیل شده است. روز قدس روز اسلام و روز خیزش حق‌طلبان علیه جنایتکاران تاریخ است.روز قدس، روز مستضعفان عالم، علیه مستکبران است. روز قدس روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه صهیونیست جنایتکار، آمریکا و هم‌پیمانان آنها برداشته است.تصمیم احیا کننده امام خمینی (ره) در نامیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، مصداق بارز کلام وحی است که: "اگر در راه دین از شما یاری طلبیدند برشما واجب است که آنهارایاری کنید.

قدس در تاریخ درخشان امت اسلام نماد وحدت و یکپارچگی است. قدس محور هویت و اتحاد‌‌ همان امتی است که مستضعفان زمین را وارثان واقعی می‌داند و برای زورمداری و بی‌عدالتی عمری کوتاه قائل و ایمان دارد که نصرت و پیروزی از آن صالحان و هدایت یافتگان خواهد بود.روز قدس نماد آزادی خواهی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت‌طلبی را در جهان برافراشته و لبیک گویان به فریاد همیشه خروشان امام خمینی(ره) برای آزادی بیت‌المقدس، ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده خواهان عالم بکشند.

روز جهانی قدس نشانگر اهمیت غیر قابل انکار مسئله آزادی فلسطینیان از یوغ غده سرطانی صهیونیسم و بیانگر این نکته مهم است که آزادی قدس شریف نه تنها هیچ وقت از خاطر مسلمانان فراموش نمی‌شود، بلکه روز به روز آرمان فلسطین و فریاد مظلومیت مستضعفین، از دل ملت‌هایی شنیده می‌شود که سالها تحت سلطه یک مشت مستبد خودباخته، خفه شده بودند.

ایستادگی ملت مظلوم یمن ، بحرین،سوریه و عراق و امت اسلامی در برابر ایادی استکبار جهانی همان خط مقاومت حزب الله لبنان و حماس و گروههای مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی است که پایه‌های این رژیم جعلی را بیش از پیش به لرزه انداخته وشاهد این هستیم که معادلات جهانی به نفع مسلمین و مستضعفین جهان در حال شکل گیری است.

ما بسیجیان اسلام هم نیز همگام و همراه با سایر ارگانها، نهادها و سازمانهاومردم فهیم،آگاه و همیشه بیدار ایران اسلامی و مردم عزیز با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، پاسخ قاطعانه‌ای به شیطنت‌های رژیم اشغالگر قدس و مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر خواهد داد تا این باوربرای همیشه باقی بماند که آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز را هرگز فراموش نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه، از روز قدس به عنوان یکی از مهم ترین یادگارهای امام خمینی می توان یاد کرد اضافه کرد: امسال راهپیمایی روز قدس در شهر عقدا ساعت ۱2 از میدان بسیج تا مسجد جامع صورت خواهد گرفت.

ارسال نظرات