بیانیه بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد:

برای اعلام برائت از رژیم نسل کش صهیونیستی به صحنه خواهیم آمد

ما مهندسان بسیجی نیز به همراه اقشار مردم برای حمایت از مقاومت اسلامی مردم فلسطین و اعلام برائت و انزجار از رژیم نسل کش صهیونیستی در روز قدس با دهان روزه به صحنه خواهیم آمد.
کد خبر: ۸۷۰۳۶۵۰
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد،بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد

به مناسبت روز قدس، بیانیه ای صادر نمود. متن بیانیه بدین شرح است...

 بسمه تعالی

وَلَن تَرضىٰ عَنكَ اليَهودُ وَلَا النَّصارىٰ حَتّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم ۗ قُل إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الهُدىٰ ۗ وَلَئِنِ اتَّبَعتَ أَهواءَهُم بَعدَ الَّذي جاءَكَ مِنَ العِلمِ ۙ ما لَكَ مِنَ اللَّهِ مِن وَلِيٍّ وَلا نَصيرٍ

هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد، (تا به طور کامل، تسلیم خواسته‌های آنها شوی، و) از آیین (تحریف یافته) آنان، پیروی کنی. بگو: «هدایت، تنها هدایت الهی است!» و اگر از هوی و هوسهای آنان پیروی کنی، بعد از آنکه آگاه شده‌ای، هیچ سرپرست و یاوری از سوی خدا برای تو نخواهد بود.

آن بیدارگر تاریخ که با تکیه بر قدرت لایزال الهی ابر قدرتهای شرق و غرب را کنار زد و بر امپریالیسم جهانی چیره شد، چه خوب دشمن حقیقی مسلمانان جهان و انسانیت را شناخته بود. حضرت امام خمینی (ره) روز قدس را میعادگاهی برای انزجار وجدانهای بیدار و حقیقت طلب دنیا از اقلیت خود خواه صهیونیستی معرفی کرد.

آن اقلیتی که هیچ گونه حقی برای سایر انسانهای جهان قائل نیست و هر ملت و شخصی که در برابر او و خواسته هایش قد علم کند با وقاهت تمام به خاک و خون میکشد. اما این ملت ایران است که با پشتوانه الهی و رهبری حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تا به حال با قدرت در برابر زورگویی های این رژیم خبیث ایستادگی کرده و الگویی برای ملت های آزادیخواه گشته است. این غده سرطانی که همه جهان را تسلیم خواسته های خود کرده است برای رویایی با ایستادگی مقاومت اسلامی، با سوء استفاده از قدرت طلبی دولت های مرتجع عربی منطقه، گروههای تروریستی را ایجاد و حمایت میکند.

اما ملت های اسلامی و گروههای مقاومت با مجاهدت و جنگ با تروریست ها در عراق و شام، هدف اصلی را آزادسازی قدس شریف از چنگال صهیونیست میدانند.

ما مهندسان بسیجی نیز به همراه اقشار مردم برای حمایت از مقاومت اسلامی مردم فلسطین و اعلام برائت و انزجار از رژیم نسل کش صهیونیستی در روز قدس با دهان روزه به صحنه خواهیم آمد. ما همه می آییم.

بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد


ارسال نظرات