نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بروجرد

روز قدس روز مقاومت و ایستادگی، روز فریاد علیه استکبار جهانی

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بروجرد در گفت و گو با بازتاب بروجرد گفت: امام خمینی (ره) با اهداف مشخصی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند
کد خبر: ۸۷۰۳۸۶۲
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،حجت الاسلام "علاء دولتشاهی" گفت: امام خمینی (ره) با اهداف مشخصی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند که یکی از اهداف امام(ره) اتحاد و انسجام و همفکری در یک روز بر علیه ظالم بود که در این روز شعارهای مشخصی بر علیه ظالمان سر داده می شود.

 وی اضافه کرد: یکی دیگر از اهداف امام(ره) معرفی کردن ظالمان و دشمنان بود ، دشمنان و جنایت کارانی که برای رسیدن به اهداف خود دست به هر جنایتی می زنند و نسل کشی و کشتن مردم مظلوم و بی دفاع را در نظر دارند.

 حجت الاسلام دولتشاهی ضرورت توجه به این روز را بسیار مهم خواند و گفت:  دشمنان و در راس همه آنها استکبار جهانی با به راه انداختن گروه های تکفیری و داعش دست به اقدامات دیگری می زند اما در این میان نباید از مسئله فلسطین غفلت شود.

 به گفته وی در این وضعیت جامعه اسلامی مانند کشورهای مسلمان نشین دشمنان سعی می کنند تا با به راه انداختن جنگ هایی مسلمان را از اهداف اصلی دور نمایند اما مسلمانان باید نسبت به اهداف خود توجه ویژه ای داشته باشند.

  نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بروجرد تصریح کرد: ملت مسلمان فردا در روز جهانی قدس با حضور در راهپیمایی روز مشت محکمی بر دهان یاوه گویان می زنند و نباید کسی نسبت به فلسطین که پاره تن اسلام است، بی تفاوت باشد و اتحاد و انسجام در این راهپیمایی سبب عقب نشینی صهیونیست ها می شود.
ارسال نظرات