امام جمعه موقت ساری:

آمریکا دشمن درجه‌یک ملت است / ارتش پوشالی صهیونیست مقابل رزمندگان حزب الله و فلسطین هم دوام نیاورد

امام‌جمعه موقت ساری تصریح کرد:دولتمردان بدانند این ملت فرمان‌بر مقام معظم رهبری است و آمریکا دشمن درجه‌یک ملت است.
کد خبر: ۸۷۰۳۹۳۹
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت الاسلام محمدقاسمی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با حضور پرشور مردم روزه داری که حماسه ای بی بدیل در روز قدس رقم زدند، تاکید کرد: مسئولان نظام باید حواسشان جمع باشد زیرا دشمن قسم‌خورده ملت، آمریکاست و همه ملت تأکید می‌کنند که دشمن درجه‌یک ما آمریکا است و اسرائیل محلی از اعراب ندارد و نتوانستند با همه هیمنه برابر بچه‌های حزب‌الله و فلسطین دوام آورند.

وی بابیان اینکه اسرائیل را به‌حساب نمی‌آوریم عنوان کرد: طبق فرمایش رهبری اگر نگاه چپ به ایران اسلامی بیندازد، تل اویو و اسرائیل به خاک یکسان می‌شود و دولتمردان بدانند این ملت فرمان‌بر مقام معظم رهبری است و آمریکا دشمن درجه‌یک ملت است.

امام‌جمعه موقت ساری تصریح کرد: ایران اسلامی ملتی است که زیر بار ظلم نمی‌رود و بفرمایش بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی به برخی جنایات آمریکا اشاره و اضافه کرد: ترور ناموفق، فاجعه حزب جمهوری اسلامی، بمباران شیمیایی سردشت، سرنگونی هواپیمایی مسافربری و غیره ازجمله جنایات آمریکایی‌ها است.

امام‌جمعه موقت ساری ادامه داد: ملت ایران هیچ‌گاه جنایات امریکا را فراموش نمی‌کند و با صدای بلند اعلام می‌کند، آمریکا مرگت باد.

حجت الاسلام قاسمی بااشاره به اینکه یهودیان آدم‌کش و کودک‌کش هستند و اهل پیمان بستن نیستند، تصریح کرد: یهودیان رژیم صهیونیستی به دنبال غصب فلسطین مقدس بوده تا اسلام را در این منطقه از جهان دور کنند.

به گزارش مهر؛ خطیب جمعه ساری با بیان اینکه دولتمردان عرب نیز با کودک کش‌ها و غاصبان صهیونیستی هم پیمان هستند، افزود: گروهک‌های تفکیری و داعشی با کشتار کودکان بی‌دفاع دست از خونخواری برنمی‌دارند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها