خبرهای داغ:

مراسم راهپیمایی روز قدس در روستای امام زاده عبدالله (ع) هندیجان برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین علی مدد مالکی مبلغ اعزامی از قم در مراسم روز قدس گفت:با وحدت تمام مسلمانان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین رژیم جعلی اسراییل بطور کامل نابود خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۰۴۰۵۲
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷
به گزارش خبر نگار بسیج در هندیجان ،راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور مردم روستای امام زاده عبدالله (ع) و روستای مالکی از مسیر حرم  امام زاده عبدالله به روستای مالکی و بلعکس برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی مدد مالکی در باره کشتار بی رحمانه اسراییل غاصب اظهار کرد:اسراییل در فلسطین در طول این سال ها دست به کودک کشی می زند و اکثر کشورهای غربی و آمریکا و حتی جدیدا کشورهای عربی در حوزه خلیج فارس از این رژیم صهیونیستی حمایت و در قبال این جنایات سکوت کرده اند.

وی افزود:آمریکا و اسراییل دشمنان اسلام هستند و همیشه دست به فتنه و جنایت زده اند.

وی بابیان مبارزه با شیاطین روز گار کنونی گفت:این شیاطین استکبار همواره دشمن بشریت بوده و از هیچ ظلمی کوتاهی نکرده اند.

مالکی عنوان کرد:طبق فرمایشات امام ره و مقام معظم رهبری راه های دشمن شناسی مشخص است با یک توکل و بصیرت در مقابل این دشمنان باید ایستادگی کرد.

وی با اشاره به حمایت از مردم فلسطین بیان کرد:برهمه مسلمانان واجب است که از قدس قبلگاه اول مسلمین و در کنارش از مردم ستمدیده فلسطین تا پای جان دفاع کرد.

در پایان سخنرانی مردم روستای امام زاده عبدالله (ع) و مالکی بر علیه رژیم اسراییل ودر حمایت از مردم فلسطین راهپیمایی کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها