امام جمعه کوثر:

نباید گذاشت اسرائیل در حاشیه امن قرار گیرد

صهیونیست ها با راه اندازی جنگ و درگیری های داخلی در کشورهای اسلامی منطقه دنبال این هستند تا حاشیه امنی برای خود درست کنند.
کد خبر: ۸۷۰۴۲۱۳
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، حجت الاسلام بیگی در خطبه های نماز جمعه کوثر ضمن تقدیر از حضور مردم شهرستان کوثر در راهپیمایی روز قدس گفت: جای بسی تقدیر، خوشحالی و امید است که مسلمین سراسر جهان، ایران و شهرستان کوثر اینگونه با جسم و روحی روزه گرفته در دمای 40 درجه ای هوا انزجار خود را از صهیونسم اعلام کنند و آزادی قدس شریف را فریاد زنند.

وی افزود: صهیونیست ها با راه اندازی جنگ و درگیری های داخلی در کشورهای اسلامی منطقه دنبال این هستند تا حاشیه امنی برای خود درست کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کوثر با بیان این که امروز همه ملت های مسلمان باید در برابر جنایت اسرائیل در فلستین و غزه احساس مسوولیت کنند گفت: کشورهای اسلامی در برابر این جنایت ساکت نشسته اند و همین سکوت به نوعی تایید اقدامات رژیم صهیونیستی و همکاری با آنها است.

وی با بیان این که فلسطین در قلب جهان اسلام و مسلمین قرار دارد اظهار کرد: در راهپیمایی روز قدس امسال مردم مسلمان جهان پاسخ محکمی به صهیونیست ها دادند و اعلام کردند که قدس شریف هیچ وقت تنها نبوده است.

حجت الاسلام بیگی افزود: باید از سازمان ملل و آمریکای جنایتکار پرسید که چرا در مقابل این اعمال ننگین هیچ اقدامی نمی کنند و اجازه هر نوع جنایتی را به صهیونیست های اشغالگر می دهند.

خطیب نماز جمعه کوثر همچنین با اشاره به عظمت غیر قابل وصف شب های قدر گفت: در این شب ها باید قدر جوهره خدا جوی انسانی را بدانیم و سیر مقدس خود به سمت کمال جویی الهی را تقویت کنیم.

وی بیان کرد: خودسازی و رسیدن به قرب الهی از ویژگی های شب های قدر است و آحاد جامعه به ویژه جوانان باید از این فرصت برای حرکت به سوی کمال بهره ببرند.

خطیب جمعه کوثر در پایان خطبه های خود خاطر نشان کرد: روز جهانی قدس را از بهترین یادگاری های امام راحل ذکر کرد و گفت: با توجه به شرایط کنونی منطقه و یورش بی رحمانه به مردم غزه روز جهانی قدس امسال باشکوه تر از سالهای گذشته برگزار می شود.

ارسال نظرات